امکان دارد گوشی Sharp Aquos S2 امروز معرفی شود - تکفارس 
امکان دارد گوشی Sharp Aquos S2 امروز معرفی شود - تکفارس 
امکان دارد گوشی Sharp Aquos S2 امروز معرفی شود - تکفارس 

امکان دارد گوشی Sharp Aquos S2 امروز معرفی شود

حمزه سروری
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - 16:00
امکان دارد گوشی Sharp Aquos S2 امروز معرفی شود - تکفارس 

زمانی نامشخص در طول روزی که در حال گذر است، ما انتظار داریم که کمپانی «شارپ» (Sharp) رسماً مدل جدید پرچم دار خود را معرفی کند. Sharp Aquos 2 گوشی ای است که مجهز به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی تمام صفحه است و رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۰۴۸ میزان کیفیتی است که به اجرا می گذارد. این بدان معناست که این گوشی، آن چیزی نبود که در شایعات مطرح شده بود؛ چرا که تفاوت فاحشی در رزولوشن صفحه نمایش بین مدل های واقعی و چیزی که پیش از این شنیده بودیم وجود دارد، شابعات حاکی بر این بود که پرچم دار جدید شارپ از رده ی سری گوشی های Aqous از صفحه نمایش ۴K بهره می برد. در عوض به نظر می رسد این گوشی که با شماره مدل FS8016 شناخته می شود، با یک پردازنده ی Snapdragon 660 عرضه شود. ما انتظار داریم که این تراشه از هشت هسته و قدرتی در حدود ۲.۲ گیگاهرتز در CPU خود بهره ببرد.

ظاهراً مدل های متفاوتی از Aqous 2 عرضه خواهد شد؛ یک مدل با ۴ گیگا بایت رم و ۶۴ گیگا بایت حافظه ی داخلی وجود دارد و این در حالی است مدل دیگر از ۶ گیگا بایت رم و ۱۲۸ گیگا بایت حافظه ی داخلی بهره می برد. در پشت این مدل ها یک ست آپ دو دوربینه وجود دارد که یکی از سنسور ها ۱۲ مگا پیکسل و دیگری به صورت زاویه دید باز حدود ۸ مگاپیکسل کیفیت خواهند داشت. در جلو نیز سنسور سلفی ۸ مگا پیکسلی ای وجود دارد که شما را برای ثبت کردن بهترین عکس های دوربین جلو برای رسانه ها همراهی می کند. پس از بررسی، بحث ها و گفت و گو های فراوان به نظر می رسد این مدل از Sharp Aqous 2 قیمتی حدود ۵۲۰ دلار داشته باشد.

یک مدل رده پایین تر از این گوشی پرچم دار وجود دارد که با شماره مدل FS8010 شناخته می شود. این مدل به یک پردازنده ی Snapdragon 330 مجهز شده است ولی در دیگر بخش ها هیچ تفاوتی با دیگر مدل های این پرچم دارِ کمپانی شارپ ندارد. به نظر می رسد مدل رده پایین تر Aqous 2 قیمتی معادل ۴۰۱ دلار داشته باشد. علاوه بر این ها به نظر می رسد کمپانی شارپ برنامه دارد کاری را انجام دهد که اپل و سامسونگ پیش از این از آن عاجز بوده اند؛ در گزارش های اولیه به نظر می رسد که این گوشی از سنسور و حس گر اثر انگشتی در زیر صفحه ی جلویی استفاده خواهد کرد که جداً گامی رو به جلو برای این کمپانی کم حاشیه است. باتری ای که صفحه گوشی را روشن نگه می دارد نیز ۲۹۳۰ mAh قدرت دارد.

همان گونه که ابتدای خبر هم اشاره کردیم به نظر می رسد حداقل یکی از مدل های Sharp Aqous 2 امروز عصر توسط این تولید کننده معرفی شود. برای آگاه شدن از اخبار با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید