سامسونگ می گوید فریب دادن حسگر Iris غیر واقعی است - تکفارس 
سامسونگ می گوید فریب دادن حسگر Iris غیر واقعی است - تکفارس 
سامسونگ می گوید فریب دادن حسگر Iris غیر واقعی است - تکفارس 

سامسونگ می گوید فریب دادن حسگر Iris غیر واقعی است

امید بصیری
۷ خرداد ۱۳۹۶ - 18:29
سامسونگ می گوید فریب دادن حسگر Iris غیر واقعی است - تکفارس 

به نظر می رسد که حسگر Iris از آن چه که فکر می کردیم نا امن تر است! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

یک کلاب رایانه ای که در برلین واقع شده است اخیراً مدعی شده است که می توان حسگر اسکنر چشم آیریس استفاده شده بر روی گلکسی اس ۸ را فریب داد. این شیوه به این طریق عمل می کند که یک اسکن مادون قرمز از چشم انسان را به یک لنز مصنوعی متصل کرده و جلوی این حسگر می گیریم. این تمام ابزاری ای است که شما برای فریب دادن حسگر آیریس استفاده شده بر روی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + نیاز دارید. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

حسگر آیریس هنوز آنچنان بر روی گوشی های هوشمند عملیاتی نشده است برای همین یک نقطه ی اتکا و مثبت برای گلکسی اس ۸ به شمار می رود. اگرچه این مسئله که یک ابزارِ طراحی شده برای حفاظت از گوشی شما به راحتی گول می خورد زیاد مورد دلخواه مشتریان نیست.

سامسونگ سریعاً پاسخ این ادعا را با دادن اطمینان خاطر به مشتریان مبنی بر اینکه تکنولوژی اسکن آیریس استفاده شده در گلکسی اس ۸ کاملاً در برابر راه های مختلف فریب خوردن از پیش آزمایش شده است داد. این شرکت هم چنین اعلام کرد که اگر پتانسیل خراب کاری نیز در این مورد شناسایی شود سامسونگ به سرعت در صدد رفع آن اقدام خواهد کرد.

یکی از سخن گویان این شرکت صبح امروز به خبرگزاری کسوشب اعلام کرد که فریب دادن حسگر آیریس استفاده شده بر روی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸  + تا حدودی غیر واقعی است چرا که احتمال وقوع همچین اتفاقی در زندگی عادی بسیار کم است.

دیرک انگلین، یکی از سخن گویان کلابی که مدعی فریب دادن حسگر آیریس شده بود ادعا کرد که تحت شرایطی خاص، تنها یک عکس با کیفیت بالا از سطح نت نیاز است تا بتوان این حسگر را فریب داد.

او افزود:” اگر برای اطلاعات خود ارزش قائل هستید و حتی مسئله ی مهم تر هم اینکه می خواهید از این روش برای خرید های خود استفاده کنید، باید به شما این اخطار را بدهیم که این کار بسیار خطرناک است. توصیه ی ما به شما این است که تا زمان تکامل کامل طرح های شبیه اسکنر آیریس که از ویژگی های بدن هر شخص برای قفل کردن گوشی های هوشمند استفاده می کنند به همان کد های پین قدیمی اتکا کنید.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید