رنگ ها و قیمت احتمالی گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus - تکفارس 
رنگ ها و قیمت احتمالی گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus - تکفارس 
رنگ ها و قیمت احتمالی گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus - تکفارس 

رنگ ها و قیمت احتمالی گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus

امید بصیری
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - 09:06
رنگ ها و قیمت احتمالی گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus - تکفارس 

شایعات و اخبار مختلفی در هفته های اخیر از نسل بعدی پرچم داران سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸(Galaxy S8) و گلکسی اس ۸ پلاس(Galaxy S8 Plus) منتشر شده است. تعداد زیاد و قابل توجهی تصویر نیز از این دو گوشی لو رفته اند که به ما شکل و شمایل احتمالی این محصول را نشان می دهند. سامسونگ اخیراً تایید کرد که این شرکت قصد ندارد تا در کنفرانس جهانی موبایل در اخر ماه میلادی یعنی تا چند هفته ی دیگر این محصول را معرفی کند اما در ان نمایشگاه از تاریخ رونمایی محصول پرده خواهد برداشت. در حالی که تا لحظه ی معرفی این دو محصول از قیمت احتمالی آن ها خبر نخواهیم داشت، به نظر می رسد اما امروز رنگ ها و قیمت احتمالی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از طریق پایگاه اطلاعاتی یک خرده فروشی اوکراینی لو رفته است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس هر دو در رنگ های مشکی طلایی و خاکستری در پایگاه اطلاعاتی این خرده فروشی ثبت شده اند. قیمت ها به واحد پولی اوکراین نوشته شده اند اما با تبدیل آن ها به دلار به قیمتی بین ۹۵۰ تا ۱۰۵۰ دلار آمریکا می رسیم که برای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به ترتیب تایین شده اند. اگر این مبالغ تایید شوند به نظر می رسد که شایعات مبنی بر قصد سامسونگ برای افزایش قیمت پرچم داران نسل بعدی خود واقعی بوده است و شاهد افزایش حداقل ۱۰۰ دلاری در قیمت پرچم داران این شرکت خواهیم بود. البته مطمئنا قیمت در بازار های مختلف تفاوت خواهد داشت اما در هر حال با افزایش قیمت به نسبت پرچم داران سال گذشته رو به رو خواهیم بود.

گزارشات خبر از این می دهند که سامسونگ قصد دارد تا گلکسی اس ۸ را در تاریخ ۲۹ مارچ در نیویورک رونمایی کند. البته هنوز این مراسم قطعی نیست اما در پایان این ماه میلادی و کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا این موضوع را خواهیم فهمید.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید