اینستاگرام به مرز ۶۰۰ میلیون کاربر رسید - تکفارس 
اینستاگرام به مرز ۶۰۰ میلیون کاربر رسید - تکفارس 
اینستاگرام به مرز ۶۰۰ میلیون کاربر رسید - تکفارس 

اینستاگرام به مرز ۶۰۰ میلیون کاربر رسید

عرفان کرد
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - 13:20
اینستاگرام به مرز ۶۰۰ میلیون کاربر رسید - تکفارس 

اینستاگرام امروز اعلام کرده که در دو سال گذشته ، تعداد کاربرانش دو برابر شده است. الان این اپلیکیشن اشترام گذاری عکس و ویدیو ۶۰۰ میلیون کاربر ماهانه دارد که ۱۰۰ میلیون آن ها در شش ماه گذتشه عضو این شبکه شده اند. با تکفارس همراه باشید.

علاوه بر تعداد کاربران ، گروه های تبلیغاتی اینستاگرام نیز افزایش یافته. سه سال بعد از اولین تبلیغ اینستاگرام ، اکنون آن ها ۵۰۰۰۰۰ گروه تبلیغاتی دارند و حدود ۱.۵ میلیارد دلار از این راه سود داشته اند. مبلغی که انتظار می رود تا سال ۲۰۱۸ به ۵ میلیارد دلار برسد. پیام رسانی “دایرکت” اینستاگرام اکنون ۳۰۰ میلیون کاربر دارد که تقریبا چهار برابر ۸۰ میلیون کاربری است که پارسال از این ویژگی استفاده می کردند.

اینستاگرام راهی طولانی طی کرده تا به اینجا برسد. از قرار گرفتن در اپ استور در سال ۲۰۱۰ تا خریده شدن توسط فیسبوگ به مبلغ یک میلیارد دلار و تبدیل شدن به یکی از محبوبترین اپلیکیشن های جهان. کوین سیستروم ، مدیر اجرایی اینستاگرام ، گفته که او برنامه های زیادی برای این اپلیکیشن دارد و قصد دارد اینستاگرام را تبدیل به جایی بکند که تمام تصاویر ممکن برای کاربران در سرارسر جهان قابل دید باشد:

اینستاگرام از مکانی برای به اشتراک گذاشتن نقاط برجسته زندگی به جایی تبدیل خواهد شد که بدون هیچ مشکلی تمام لحظات زندگی روزانه خود را به اشتراک بگذارید.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید