بالاخره فیس بوک و اینستاگرام یکی می شوند - تکفارس 
بالاخره فیس بوک و اینستاگرام یکی می شوند - تکفارس 
بالاخره فیس بوک و اینستاگرام یکی می شوند - تکفارس 

بالاخره فیس بوک و اینستاگرام یکی می شوند

یاسر سرصباحی
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - 22:15
بالاخره فیس بوک و اینستاگرام یکی می شوند - تکفارس 

در سال ۲۰۱۲ فیس بوک اینستاگرام را خرید، اما از آن زمان تا امروز  جدایی این دو سرویس از هم مشخص نبود. گذشته از تنظیمات اینستاگرام که برای وارد شدن به حساب کاربری فیسبوک و گذاشتن پست در این شبکه اجتماعی، به طور دقیق نمی توانستید بگویید که این دو شبکه اجتماعی چگونه با یکدیگر در ارتباط هستند. اما از این به بعد این قضیه روشن می شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اخیرا فیسبوک ابزاری برای مدیریت کردن صفحات مجازی ارائه داده است که به صاحبان حساب های کاربری در فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر اجازه می دهد تا  پیام های کاربران را از یک جا جواب دهند. قبل از این کاربران برای مدیریت این سه حساب کاربری خود مجبور بودند که برنامه هر کدام را به طور جداگانه نصب و اجرا کنند.

اما از این به بعد با استفاده از برنامه جدید Pages Manager ، دیگر نیازی به این کار نخواهد بود, بلکه فقط می توان با استفاده از یک اینباکس به طور همزمان به پست های فیسبوک، و دایرکت های اینستاگرام و پیام های مسنجر از یک جا جواب داد.

فیسبوک این قابلیت جدید را فعلا در اختیار تمام کاربران خود قرار نداده، و فقط آن را به طور آزمایشی در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار داده, اما به زودی این قابلیت را در اختیار تعداد بیشتری از کاربران قرار خواهد داد.

 هنوز هیچ چیز درباره ارائه این قابلیت برای همه کاربران در سرتاسر دنیا مشخص نیست، اما کاملا روشن  است که ارائه این قابلیت به همه کاربران با استقبال بسیار خوبی مواجه خواهد شد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید