گلکسی M55 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ در راهست - تکفارس 
گلکسی M55 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ در راهست - تکفارس 
گلکسی M55 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ در راهست - تکفارس 

گلکسی M55 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ در راهست

افشین نوری
۴ فروردین ۱۴۰۳ - 08:34
گلکسی M55

سامسونگ خود را برای معرفی گوشی گلکسی M55 آماده می‌کند و حالا برخی از مشخصات این گوشی فاش شده است.

طبق اطلاعات امروز، گلکسی M55 دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت خواهد بود.

از طرفی، کارهای پردازشی آن بر عهده تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ خواهد بود که در کنار حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عمل خواهد کرد.

همچنین در پنل پشتی آن یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. دوربین سلفی هم ظاهرا ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

انرژی گلکسی M55 را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۴۵ وات تامین خواهد کرد و گفته می‌شود که باریکترین گوشی سری گلکسی M سامسونگ خواهد بود.

سامسونگ به تازگی گوشی گلکسی M15 را با قیمت اقتصادی معرفی کرد. این گوشی به جای نمایشگر IPS LCD مدل قبلی از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح FHD+ بهره می‌برد.

پردازنده گلکسی M15 تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس است که جایگزین اگزینوس ۱۳۳۰ در مدل قبلی شده است. در کنار آن از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده شده و کاربران می‌توانند از طریق اسلات کارت microSD حافظه داخلی را افزایش دهند.

در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد و دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسلی است.

منبع تعذیه گلکسی M15 یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ واتی است و در بخش نرم‌افزار سیستم عامل اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

این گوشی در رنگ‌های آبی روشن، آبی تیره و خاکستری عرضه شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید