شایعه: نسخه ارزان‌تر گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ در راه است - تکفارس 
شایعه: نسخه ارزان‌تر گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ در راه است - تکفارس 
شایعه: نسخه ارزان‌تر گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ در راه است - تکفارس 

شایعه: نسخه ارزان‌تر گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ در راه است

محمدامین حیدری
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 07:52
نسخه ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6

طبق گزارشی تازه، سامسونگ برای حفظ تسلط خود بر بازار گوشی‌های تاشو، در حال ساخت نسخه ارزان‌تر گلکسی زد فولد ۶ است.

به گزارش وب‌سایت ETNews، سامسونگ قصد دارد تا نسخه دیگری از گوشی گلکسی زد فولد ۶ را با قیمت و امکانات کمتر روانه بازار کند. گفتنی است که پیش از این، شایعاتی مبنی بر تلاش این شرکت کره‌ای برای ساخت نسخه‌های دیگری از گلکسی فولد ۶ مانند مدل ارزان‌تر آن نیز منتشر شده بود.

براساس اطلاعات فاش‌شده، یکی از بارزترین ویژگی‌های گلکسی زد فولد ۶ یعنی پشتیبانی از قلم S-Pen در نسخه اقتصادی آن حذف شده است؛ با این‌حال هنوز سایر تفاوت‌های میان این دو گوشی مشخص نشده است.

به احتمال زیاد سامسونگ مانند عرضه گوشی‌های سری گلکسی FE و گلکسی A، مدل ارزان‌تر گلکسی فولد ۶ را مشابه نسخه اصلی اما با ویژگی‌های کمتر عرضه خواهد کرد؛ بدان معنا که با تضعیف برخی قطعات سخت‌افزاری مانند دوربین یا رم، هزینه نهایی را کاهش می‌دهد.

اما چرا سامسونگ در ابتدا به سراغ ساخت مدل ارزان‌قیمت گوشی تاشوی خود رفته است؟ پاسخ این سوال واضح است؛ به دلیل رقابت. اگرچه تا مدتی قبل بازار گوشی‌های تاشو تحت سلطه سامسونگ بود اما با حضور شرکت‌های بیشتر در این حوزه رقابت دشوارتر شده است؛ بنابراین این غول کره‌ای برای حفظ تسلط خود بر بازار نیاز دارد تا با عرضه گوشی‌های ارزان‌تر خریداران را به سمت خود جذب کند.

انتظار می‌رود گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در ماه جولای یا آگوست معرفی شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید