شایعه: گلکسی S25 سامسونگ تغییرات بزرگی خواهد داشت - تکفارس 
شایعه: گلکسی S25 سامسونگ تغییرات بزرگی خواهد داشت - تکفارس 
شایعه: گلکسی S25 سامسونگ تغییرات بزرگی خواهد داشت - تکفارس 

شایعه: گلکسی S25 سامسونگ تغییرات بزرگی خواهد داشت

افشین نوری
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - 16:34
گلکسی S25

سامسونگ حود را برای معرفی گلکسی S25 در سال آینده میلادی آماده می‌کند و حالا اطلاعات تازه‌ای درباره آن فاش شده است.

سامسونگ سال‌هاست که پرچمداران خود را بدون تغییرات اساسی معرفی می‌کند، اما ظاهرا همه چیز در حال دگرگونی است و طبق اطلاعاتی که یک افشاگر منتشر کرده انتظار می‌رود شاهد تغییرات بزرگی در گلکسی S25 باشیم.

بر اساس این اطلاعات، گلکسی S25 به جای نمایشگر ۶.۲ اینچی در گلکسی S24 از یک نمایشگر بزرگ ۶.۳۶ اینچی استفاده خواهد کرد. همچنین مدل‌های پلاس و اولترای گلکسی S25 نیز از نمایشگر بزرگتری بهره خواهند برد.

استفاده از نمایشگر بزرگتر به معنای افزایش سایز گوشی و در نتیجه استفاده از باتری و محفظه‌ بخار بزرگتر است که می‌تواند به بهبود عملکرد گوشی کمک قابل‌توجهی کند.

همچنین گفته می‌شود که همه مدل‌های سری گلکسی S25 سامسونگ در همه مناطق با تراشه اگزینوس روانه بازار خواهند شد که ظاهرا این تراشه همان اگزینوس ۲۵۰۰ خواهد بود که فعلا معرفی نشده است.

اگزینوس ۲۵۰۰ سامسونگ با فناوری ۳ نانومتری ساخته خواهد شد و انتظار می‌رود که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

این تراشه یک هسته‌ قدرتمند Cortex-X5 با فرکانس بین ۳.۲ تا ۳.۳ گیگاهرتز خواهد داشت و در کنار آن از ۵ هسته‌ Cortex-A730 با ترکیب ۳+۲ و فرکانس‌های متفاوت استفاده خواهد کرد.

همچنین ۴ هسته‌ کم‌مصرف Cortex-A520 در داخل تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ وجود خواهد داشت که فرکانس‌های آن‌ها هنوز مشخص نیست.

البته اپل نیز ممکن است تغییراتی در سایز مدل‌های آیفون ۱۶ ایجاد کند. طبق اطلاعاتی که اخیرا فاش شده است، مدل‌های آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ ​​پرو مکس به ترتیب دارای نمایشگرهایی با سایز ۶.۳ و ۶.۹ اینچ خواهند بود که در مقایسه با نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ ​​پرو مکس افزایش قابل توجهی خواهند داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید