اولین هدست واقعیت گسترده سامسونگ به نمایشگر  میکرو OLED سونی مجهز می‌شود - تکفارس 
اولین هدست واقعیت گسترده سامسونگ به نمایشگر  میکرو OLED سونی مجهز می‌شود - تکفارس 
اولین هدست واقعیت گسترده سامسونگ به نمایشگر  میکرو OLED سونی مجهز می‌شود - تکفارس 

اولین هدست واقعیت گسترده سامسونگ به نمایشگر میکرو OLED سونی مجهز می‌شود

محمدامین حیدری
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - 12:59
اولین هدست واقعیت گسترده سامسونگ

براساس ادعای اخیر یکی از محققین ارشد شرکت Omdia، در آینده شاهد استفاده از نمایشگرهای میکرو OLED سونی در اولین هدست واقعیت گسترده سامسونگ (XR) خواهیم بود.

به تازگی یکی از محققین ارشد شرکت Omdia در جریان کنفرانس Omdia Korea Display 2024 درباره اولین هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ صحبت کرده است؛ به گفته او سامسونگ تصمیم دارد تا از نمایشگرهای میکرو OLED سونی در اولین هدست XR خود استفاده کند.

گفتنی است که نمایشگر میکرو OLED سونی دارای اندازه ۱.۳ اینچی و ساختار زیرپیکسلی WRGB خواهد بود. این حرکت نشان‌دهنده انتخاب استراتژیک سامسونگ در پذیرش کیفیت و برتری فنی نمایشگرهای سونی است.

گفته می‌شود سامسونگ این تصمیم را در اواخر سال میلادی گذشته گرفته است. این غول کره‌ای پس از انجام تحقیقات بیشتر، دریافته است که نمایشگرهای میکرو OLED سونی دارای ویژگی‌هایی هستند که موجب افزایش کیفیت محصول نهایی خواهند شد؛ البته سامسونگ پیش از این تصمیم برنامه‌ریزی کرده بود تا برای هدست XR آینده خود از نمایشگرهای ساخت خودش استفاده کند.

انتظار می‌رود اولین هدست واقعیت گسترده سامسونگ با بهره‌مندی از کیفیت تصویر بالا، در سال میلادی جاری عرضه شود. از آنجایی که نمایشگر استفاده‌شده در این هدست قادر است تا تصاویر را با سه ویژگی وضوح، روشنایی و عمق رنگ بالا بازتولید کند، کاربران با استفاده از آن احساس خواهند کرد که واقعا در دنیای مجازی حضور دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید