نسخه لوکس هدست ویژن پرو اپل با روکش طلا معرفی شد - تکفارس 
نسخه لوکس هدست ویژن پرو اپل با روکش طلا معرفی شد - تکفارس 
نسخه لوکس هدست ویژن پرو اپل با روکش طلا معرفی شد - تکفارس 

نسخه لوکس هدست ویژن پرو اپل با روکش طلا معرفی شد

محمدامین حیدری
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - 18:32
نسخه لوکس هدست ویژن پرو اپل

نسخه لوکس هدست ویژن پرو اپل معرفی شد. درحالی که مدت زیادی از معرفی هدست ویژن پرو توسط اپل نگذشته است، برند لوکس Caviar تصمیم دارد تا نسخه طلاکاری‌شده این هدست را در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه کند.

برند Caviar که به طراحی نسخه‌های لوکس گجت‌های هوشمند شناخته می‌شود، این‌بار به سراغ هدست ویژن پرو اپل رفته است و قرار است آن را با روکش طلای ۱۸ عیار و قیمتی بسیار بیشتر از قیمت اولیه ۳۴۹۹ دلاری اپل عرضه کند. برای هدبند نسخه‌ لوکس این هدست از چرم Connolly استفاده شده و روکش طلایی آن از عینک‌های تام فورد و ماسک‌های اسکی گوچی الهام گرفته شده است.

کاویار در رابطه با هدست خاص خود اینگونه گفته است:

باتوجه به واکنش‌های مردم، همه آنها تمایلی به دیده‌شدن چشمانشان بر روی نمایشگر خارجی ندارند. با نسخه کاویار این هدست قادر به حفظ حریم خصوصی خود خواهید بود.

نسخه طلاکاری‌شده هدست ویژن پرو اپل قرار است به‌صورت محدود و تنها در قالب ۲۴ دستگاه در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه شود. براساس وب‌سایت کاویار، قیمت این هدست تنها درصورت درخواست خریدار در دسترس خواهد بود اما در برخی وب‌سایت‌ها با قیمت حدود ۴۰,۰۰۰ دلار تبلیغ شده است.

گفتنی است که اخیرا برند Caviar نسخه لوکس و اصلاح‌شده آیفون ۱۵ پرو را برای هماهنگی هرچه بیشتر با ظاهر هدست ویژن پرو نیز معرفی کرده است؛ خریداران می‌توانند این گوشی را تنها با قیمت ۸۰۶۰ دلار از وب‌سایت کاویار پیش‌خرید کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید