سامسونگ موتور دوربین قدرتمند گلکسی S24 اولترا را تشریح کرد - تکفارس 
سامسونگ موتور دوربین قدرتمند گلکسی S24 اولترا را تشریح کرد - تکفارس 
سامسونگ موتور دوربین قدرتمند گلکسی S24 اولترا را تشریح کرد - تکفارس 

سامسونگ موتور دوربین قدرتمند گلکسی S24 اولترا را تشریح کرد

علیرضا بیات
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - 21:02
موتور دوربین گلکسی S24 اولترا

موتور جدید دوربین قدرتمند گلکسی S24 اولترا توسط شرکت سامسونگ توضیح داده شده است. دوربین‌های گوشی گلکسی S24 اولترا به عنوان نقطه قوت این گوشی عنوان شده حتی با اینکه سامسونگ از یک سبک طراحی و پیکر‌بندی مشابه سال قبل استفاده کرده است، البته با کمی تغییرات.

چیزی که در دوربین‌های امسال متفاوت است، موتور ProVisual‌ است که به دوربین‌های امسال این گوشی قدرت می‌بخشد. حالا شرکت عظیم فناوری مستقر در کره جنوبی در حال آشکار کردن جزییاتی از این موتور است.

موتور دوربین گلکسی S24 اولترا

سامسونگ اطلاعات جدید را با قابلیت زوم پنج برابری جدید گلکسی S24 اولترا شروع کرده و عنوان کرده است که این دوربین از یک سنسور بزرگتر بهره می‌برد و پیکسل‌های بزرگتر به اندازه ۶۰ درصد و ۱.۴ میکرومتر نسبت به دوربین گوشی گلکسی S23 اولترا دارد. همچنین از یک تثبیت‌ساز زاویه بزرگتر که در بهبود کارکرد OIS تاثیر‌گذار خواهد بود استفاده شده است. یک موتور پردازش تصویر در دوربین با زوم پنج برابری گوشی مبتنی بر هوش مصنوعی با یک واحد پردازش عصبی با ۴۲ درصد عملکرد سریعتر، و شاتر با بهبود در سرعت عملکرد همراه خواهد بود.

از دیگر قابلیت‌های گلکسی S24 می‌توان به ویرایشگر Generative Edit اشاره نمود. این فناوری برای افرادی که نیاز به تغییر در اندازه و یا نقاشی  دارند بسیار عالی خواهد بود. این ویرایشگر مجهز به هوش مصنوعی است، همچنین قابلیت پر کردن فضاهای خالی در تصویر را ارائه می‌دهد که بسیار عالی عمل می‌کند.

موتور دوربین گلکسی S24 اولترا

گلکسی S24‌ اولترا اکنون می‌تواند عکس‌هایی با اندازه ۲۴ مگا‌پیکسل را با استفاده از برنامه Expert RAW ثبت نماید. این کار با ترکیب عکس‌های وضوح بالا در ۵۰ مگاپیکسل با عکس‌های چند فریمی با وضوح ۱۲ مگاپیکسلی انجام می‌شود. عکس‌های ۲۴ مگاپیکسلی مجهز به قابلیت AI Fusion دارای HDR‌ بوده و از خروجی‌های JPG و RAW پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت‌ها برای افرادی که از گوشی برای عکاسی بهره می‌برد بسیار مفید خواهند بود.

در آخر سامسونگ از قابلیت Enhance-X صحبت به میان آورد. ما با یک ویرایشگر مجهز به هوش مصنوعی از شرکت سامسونگ مواجه هستیم که دارای فناوری Camera Shift است. به طور خلاصه این قابلیت به شما اجازه می‌دهد بعد از عکاسی زاویه و پرسپکتیو را ویرایش و تغییر دهید. شما می‌توانید زاویه بالا، پایین یا مستقیم را انتخاب کنید و پرسپکتیوی که واقعا مد نظر دارید را به عکس اضافه نمایید. این ویژگی منحصر به سامسونگ خواهد بود و آن‌ها را از دیگر رقبا متمایز خواهد کرد.

موتور دوربین گلکسی S24 اولترا

باید متذکر شد که بسیار جای امیدواری است که سامسونگ متعهد به ارائه یک تجربه تمام عیار و قدرتمند برای کاربران است. با نگاهی به پرچمداران گوشی‌های هوشمند باید عنوان کرد که گلکسی S24‌ اولترا در میان بهترین‌ها قرار دارد. پس اگر شما دنبال یک گوشی خوب با دوربینی عالی هستید، این گوشی آن چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید