شیائومی واچ ۲ رونمایی شد - تکفارس 
شیائومی واچ ۲ رونمایی شد - تکفارس 
شیائومی واچ ۲ رونمایی شد - تکفارس 

شیائومی واچ ۲ رونمایی شد

افشین نوری
۳ اسفند ۱۴۰۲ - 17:56
شیائومی واچ 2

شیائومی در کنار گوشی پرچمدار شیائومی ۱۴ اولترا از ساعت هوشمند شیائومی واچ ۲ رونمایی کرد. این ساعت دارای بدنه آلومینیومی است و از یک نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED بهره می‌بردو کار پردازش آن را تراشه اسنپدراگون W5 پلاس نسل ۱ بر عهده دارد.

سایر قابلیت‌های آن شامل GPS، مانیتور ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن خون و استاندارد ۵ ATM برای مقاومت در برابر آب می‌شود.

شیائومی وا‌چ ۲ در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه شده و از اول مارس به قیمت ۲۰۰ یورو عرضه خواهد شد. این ساعت فاقد مدل LTE است.

شیائومی چند ماه پیش ساعت واچ ۲ پرو را معرفی کرد که یک ساعت هوشمند Wear OS با انواع اپلیکیشن‌های شخص ثالث است. این ساعت فقط در مدل‌های بلوتوث یا LTE ارائه شده و مدل LTE آن به شما اجازه می‌دهد تا تماس‌ها، پیامک‌ها را دریافت و ارسال کنید.

شیائومی

شیائومی واچ ۲ پرو از یک صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت بهره می‌برد و دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن است.

این پوشیدنی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون W5 پلاس نسل ۱ کوالکام با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و از GNSS دو بانده، Wi-Fi، بلوتوث ۵.۲ و اتصال NFC پشتیبانی می‌کند. واچ ۲ پرو همچنین در برابر آب مقاوم است و بدون بند فقط ۵۴.۵ گرم وزن دارد.

این ساعت قابلیت ردیابی ۲۴/۷ ضربان قلب و اکسیژن خون و همچنین پایش خواب و استرس را دارد و همچنین از ردیابی فعالیت برای بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

یک باتری ۴۹۵ میلی آمپر ساعتی با حداکثر شارژدهی ۶۵ ساعته در مدل بلوتوثی و ۵۵ ساعته در نوع LTE آن وجود دارد و شارژ این ساعت از طریق مغناطیسی انجام می‌شود.

قیمت شیائومی واچ ۲ پرو از ۲۷۰ یورو برای مدل بلوتوثی و ۳۳۰ یورو برای مدل LTE شروع می‌شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید