درز تصاویر گوشی شیائومی ۱۴ اولترا - تکفارس 
درز تصاویر گوشی شیائومی ۱۴ اولترا - تکفارس 
درز تصاویر گوشی شیائومی ۱۴ اولترا - تکفارس 

درز تصاویر گوشی شیائومی ۱۴ اولترا

افشین نوری
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - 08:34
شیائومی 14 اولترا

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا تصاویر آن فاش شده که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد.

تصاویر شیائومی ۱۴ اولترا نشان‌دهنده پنل پشتی چرمی و دوربین‌های برند لایکا هستند. در این تصاویر می‌توانیم گوشی شیائومی ۱۴ اولترا را در دو رنگ سیاه و سفید ببینیم.

شیائومی 14 اولترا

هر دو رنگ دارای قاب چرم مصنوعی در پنل پشتی هستند و از یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ شامل دوربین چهارگانه، فلاش LED و مارک برند لایکا بهره می‌برند.

همانطور که در تصاویر می‌بینید این ماژول دوربین یک برآمدگی قابل توجه در پنل پشتی ایجاد کرده و با یک حلقه نقره‌ای در مدل مشکی‌رنگ و یک حلقه طلایی در مدل سفیدرنگ احاطه شده است.

شیائومی 14 اولترا

دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست دستگاه قرار دارند و در لبه پایینی گوشی یک بلندگو، درگاه  USB-C و میکروفون گوشی دیده می‌شود. در لبه بالایی نیز میکروفون دوم گوشی قرار دارد.

شیائومی ۱‌۴ اولترا است اخیرا در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیازهای ۲۳۳۶ و ۶۸۳۷ را کسب کرده بود.

شیائومی 14 اولترا

گفته می‌شود این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

ما اخیرا شاهد معرفی پرچمدارانی مثل شیائومی ۱۴، ویوو X100 و iQOO 12 بودیم که همگی از حسگر تشخیص اثر انگشت اپتیکال در زیر نمایشگر استفاده کرده‌اند. این گوشی‌ها هرچند عملکرد خوبی در این بخش دارند، اما بازخورد کاربران نشان می‌دهد که هنوز جای بهبودی زیادی برای تشخیص اثر انگشت وجود دارد.

شیائومی 14 اولترا

ظاهرا شیائومی در حال توسعه حسگر اثر انگشت اولتراسونیک است و احتمالا از آن در پرچمدار آینده خود استفاده خواهد کرد. این دومین اقدام شیائومی برای استفاده از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک خواهد بود.

 شیائومی اخیرا سری شیائومی ۱۴ را در دو مدل پرو استاندارد معرفی کرد که این سری رکورد جدیدی در تاریخ شرکت شیائومی ثبت کرده و فروش بسیار بالایی داشته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید