ردمی K70E با قابلیت های هوش مصنوعی در راهست - تکفارس 
ردمی K70E با قابلیت های هوش مصنوعی در راهست - تکفارس 
ردمی K70E با قابلیت های هوش مصنوعی در راهست - تکفارس 

ردمی K70E با قابلیت های هوش مصنوعی در راهست

افشین نوری
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - 15:33
ردمی K70E

اخیرا شایعات زیادی درباره گوشی‌های سری ردمی K70 وجود دارد و حالا ردمی سرنخ‌هایی از آن‌ها در اختیار ما قرار داده است. ردمی امروز در ویبو یک تیزر از ردمی K70E به اشتراک گذاشته است.

این تیزر تائید می کند که ردمی K70E مجهز به تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا خواهد بود. مدیاتک به تازگی دایمنسیتی ۸۳۰۰ را معرفی کرده، اما از آنجاییکه K70E از نوع اولترا این تراشه بهره خواهد برد، انتظار می‌رود که عملکرد پردازشی و گرافیکی بهتری داشته باشد.

ردمی K70E

ردمی حتی امتیازهای بنچمارک AnTuTu v10 این گوشی را با امتیاز ۱۵۲۶۳۲۸ به اشتراک گذاشته است. این امتیاز خوب می‌تواند ردمی K70E را به عنوان یک رقیب قدرتمند در بازار گوشی‌های میان رده مطرح کند.

ردمی K70E

ردمی K70E همچنین از قابلیت های هوش مصنوعی دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا بهره خواهد برد. طبق تیزر دیگری که ردمی به اشتراک گذاشته شده است، K70E خواهد توانست جملات جدیدی تولید کند و عکس‌هایی را بر اساس درخواست متنی تولید نماسد. قابلیت‌های دیگر آن شامل زیرنویس‌های همزمان و جستجوی بهبود یافته آلبوم عکس از طریق هوش مصنوعی خواهد بود.

ردمی K70E

انتظار می‌رود سری ردمی K70 شامل سه گوشی K70، K70 پرو و K70E باشد. هنوز جزئیات زیادی از دو گوشی دیگر در دسترس نیست. ردمی تائید کرده است که سری K70 اواخر ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید