آیفون همچنان محبوب ترین گوشی هوشمند در بین نوجوانان است - تکفارس 
آیفون همچنان محبوب ترین گوشی هوشمند در بین نوجوانان است - تکفارس 
آیفون همچنان محبوب ترین گوشی هوشمند در بین نوجوانان است - تکفارس 

آیفون همچنان محبوب ترین گوشی هوشمند در بین نوجوانان است

افشین نوری
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - 10:20
آیفون

طبق گزارشی که شرکت سرمایه‌گذاری Piper Sandler در نظرسنجی از نوجوانان منتشر کرده است، آیفون همچنان محبوب‌ترین گوشی هوشمند در بین نوجوانان است. ۸۷ درصد نوجوانان شرکت‌کننده در این نظرسنجی گفته‌اند که یک گوشی آیفون دارند و ۸۸ درصد گفته‌اند که انتظار دارند یک گوشی آیفون بخرند.

این آمار نشان می‌دهد که علاقه به آیفون در بین نوجوانان افزایش یافته است. در اکتبر ۲۰۱۳، حدود ۵۵ درصد از نوجوانان آیفون و ۲۴ درصد از آن‌ها گوشی اندرویدی داشتند.

محبوبیت اپل واچ نیز در حال افزایش است. ۳۴ درصد از نوجوانان گفته‌اند که دارای یک ساعت اپل واچ هستند که این عدد در سال گذشته ۳۱ درصد بود. همچنین ۱۰ درصد نوجوانان گفته اند که می‌خواهند در شش ماه آینده یک اپل واچ بخرند.

از طرفی، Apple Pay با ۴۲ درصد استفاده در ماه گذشته، برترین اپلیکیشن پرداخت در بین نوجوانان بوده است. این پلتفرم توانسته از Cash App (27 درصد)، Venmo (20 درصد) و PayPal (10 درصد) سبقت گرفته است.

آیفون

اپل در بخش موسیقی همچنان از اسپاتیفای عقب است و در رتبه دوم قرار دارد. ۷۰ درصد نوجوانان گفته‌اند که از اسپاتیفای به عنوان سرویس پخش موسیقی خود استفاده می‌کنند، در حالیکه سهم اپل موزیک کمی بیش از ۳۰ درصد است.

Piper Sandler همچنین از نوجوانان درباره سرویس iCloud Private Relay پرسیده که آمار نشان می‌دهد استفاده از آن در نیمه دوم ۲۰۲۳ افزایش یافته است. ۳۷ درصد نوجوانان گفته‌اند که از iCloud Private Relay استفاده می‌کنند، در حالیکه ۱۷ درصد گفته‌اند دوست دارند در شش ماه بعدی از آن استفاده کنند. در اوایل سال جاری میلادی، فقط ۲۴ درصد نوجوانان از iCloud Private Relay استفاده می‌کردند.

Piper Sandler نظرسنجی از نوجوانان را دو بار در سال انجام می‌دهد و بیش از ۱۰ سال است که نتایج آن ها را منتشر می‌کند. در نظرسنجی پاییز امسال، ۹۱۹۳ نوجوان با میانگین سنی ۱۵.۷ سال از ۴۹ ایالت آمریکا شرکت داشتند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید