برخی از کاربران آیفون ۱۵ از صدای شکستگی اسپیکرهای داخلی آن شکایت کرده‌اند - تکفارس 
برخی از کاربران آیفون ۱۵ از صدای شکستگی اسپیکرهای داخلی آن شکایت کرده‌اند - تکفارس 
برخی از کاربران آیفون ۱۵ از صدای شکستگی اسپیکرهای داخلی آن شکایت کرده‌اند - تکفارس 

برخی از کاربران آیفون ۱۵ از صدای شکستگی اسپیکرهای داخلی آن شکایت کرده‌اند

افشین نوری
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - 08:02
آیفون 15 پرو

از زمان عرضه‌ی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس، برخی از کاربران گزارش داده‌اند که این گوشی‌ها گاهی اوقات بیش از حد گرم می‌شوند. ظاهراً این مشکل هنگام اجرای بازی، شارژ و یا استفاده از فضای مجازی رخ می‌دهد و دمای گوشی‌ها تا ۱۱۶ درجه‌ی فارنهایت نیز بالا می‌رود.

مارکوس براونلی اینفلوئنسر مشهور دنیای فناوری، اعلام کرده که مشکل یادشده تنها هنگام پخش موزیک و استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام برای او به وجود می‌آید. به‌گفته‌ی او، دمای گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس در ۵ دقیقه‌ی ابتدایی استفاده از اینستاگرام به شدت افزایش پیدا می‌کند و ۵ درصد از شارژ آنها نیز در همین مدت مصرف می‌شود اما پس از آن، همه چیز به حالت عادی باز می‌گردد.

کانال یوتیوب Phonedo نیز اینستاگرام را عامل اصلی گرم شدن گوشی‌های جدید آیفون معرفی کرده اما به‌گفته‌ی او، این مشکل با نصب آی او اس ۱۷ و آیپد او اس ۱۷ در گوشی‌های آیفن ۱۴ پرو و پرو مکس و همچنین تبلت آیپد پرو نیز مشاهده شده است. جدیدترین ویدیوی این کانال به کاهش ۱ درصدی شارژ گوشی‌های اپل در هر دقیقه اشاره داشته است و از این رو استفاده‌ی ۱۰ دقیقه‌ای از اینستاگرام به معنای کاهش ۱۰ درصدی شارژ این گوشی‌ها می‌باشد.

کاربران این گوشی با مشکلات دیگری نیز مواجه شده‌اند. برخی از آن‌ها ادعا کرده‌اند که با اسپیکرهای داخلی آیفون ۱۵ به مشکل برخورد کرده‌اند و صدای ترک خوردن از آن می‌شنوند.

در ردیت نظرات مختلفی از سوی کاربران درباره آیفون ۱۵ منتر شده که به این مشکل اشاره کرده‌اند. طبق گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که اسپیکر گوشی آیفون ۱۵ بیشترین مشکل را دارد.

بک تیک‌تاکر به نام Milesabovetech جزو اولین کسانی بود که مشکل صدای اسپیکر آیفون ۱۵ پرو مکس را بیان کرد. سایر کاربران آیفون ۱۵ نیز در ردیت گزارش داده اند که از اپل برای جایگزین کردن گوشی‌شان درخواست داده‌اند.

هنوز مشخص نیست که این یک مشکل سخت افزاری در اسپیکرهای آیفون ۱۵ است یا اینکه یک مشکل نرم افزاری است که به نظر مورد دوم محتمل‌تر است چراکه اکثر کاربران پس از تعویض آیفون خود باز هم این مشکل را تجربه کرده‌اند. اپل هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید