تصاویر تبلیغاتی گلکسی A05 فاش شد - تکفارس 
تصاویر تبلیغاتی گلکسی A05 فاش شد - تکفارس 
تصاویر تبلیغاتی گلکسی A05 فاش شد - تکفارس 

تصاویر تبلیغاتی گلکسی A05 فاش شد

افشین نوری
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - 10:44
گلکسی A05

امروز تصاویر تبلیغاتی گلکسی A05 فاش شده که دو دوربین عقب آن را نشان می‌دهد. این گوشی قبلا در لیست کنسول پلی گوگل نیز رویت شده بود. تصاویر تبلیغاتی A05 همچنین همه رنگ‌های آن را نشان می‌دهند.

گلکسی A05

همانطور که مشاهده می‌کنید، گلکسی A05 دارای رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز است. این تصاویر نشان می‌دهند که A05 دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین، یک حاشیه قابل توجه در زیر نمایشگر وجود دارد.

گلکسی A05

اخیرا نیز تصاویر واقعی این گوشی اقتصادی سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده بود و این تصاویر در وب‌سایت آناتل (Anatel)، سازمان ملی مخابرات برزیل، منتشر شده بودند.

طبق این تصاویر، گلکسی A05 از بدنه‌ی براق بهره برده و از این رو می‌توان مطمئن بود که رد اثر انگشت به راحتی روی آن باقی می‌ماند. این گوشی همچنین به نمایشگر اینفینیتی U مجهز شده اما در حال حاضر جزئیات بیشتری از نمایشگر آن در دسترس نیست. گلکسی A05 دارای دو دوربین و یک فلش ال ای دی در قسمت پشتی نیز می‌باشد.

این گوشی احتمالاً مجهز به تراشه هلیو G85 مدیاتک خواهد بود و اخیرا در لیست گیک‌بنچ نیز به آن اشاره شده بود. طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی A05 از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی HD+ در کنار ۴/۶ گیگابایت رم، ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، سنسور اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. این گوشی همچنین از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید