تعداد کاربران بلواسکای از مرز ۱ میلیون نفر گذشت - تکفارس 
تعداد کاربران بلواسکای از مرز ۱ میلیون نفر گذشت - تکفارس 
تعداد کاربران بلواسکای از مرز ۱ میلیون نفر گذشت - تکفارس 

تعداد کاربران بلواسکای از مرز ۱ میلیون نفر گذشت

افشین نوری
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - 11:56
بلواسکای

بلواسکای به عنوان یکی از جایگزین‌های توییتر به تازگی از مرز یک میلیون کاربر گذشته است. این تعداد هرچند در مقایسه با تعداد کاربران توییتر ناچیز است، اما برای پلتفرمی که تا الان برای بسیاری از کاربران غیرقابل دسترس بوده، بسیار قابل‌توجه است.

بلواسکای گفته است که این اپلیکیشن در ماه جولای به یک میلیون دانلود رسیده است. کسانی که می‌خواهند از بلواسکای استفاده کنند باید دعوت‌نامه‌ای برای ورود به آن داشته باشند.

بلواسکای در ابتدا به عنوان یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز معرفی شد. مدت کوتاهی بعد از آن، کاربران می‌توانستند الگوریتم‌هایی را برای سفارشی کردن جدول زمانی خود انتخاب کنند. بلواسکای سپس اقدام به ارائه خدمات دامنه پولی برای تأیید هویت کاربران کرد. با این‌حال هنوز مشخص نیست که این برنامه چه زمانی برای عموم باز خواهد شد.

بلواسکای یک پلتفرم منبع باز و غیرمتمرکز است. این شرکت در چند سال گذشته افراد زیادی را استخدام کرده و بی سروصدا خود را توسعه داده است. حالا نقطه عطفی برای بلواسکای اتفاق افتاده و تعداد کاربران آن به یک میلیون نفر رسیده است. این تعداد کاربر هرچند در مقایسه با رشد سریع تردز قابل توجه نیست، اما بیشتر از آن چیزی است که انتظار می رفت.

این در حالیست که متا اخیرا اپلیکیشن تردز را از همان ابتدا به صورت عمومی در دسترس همه کاربران قرار داد. تردز تنها یک هفته پس از معرفی در ماه جولای توانست به ۱۰۰ میلیون کاربر دست یابد.

بلواسکای یک تجربه بدون تبلیغات را وعده داده است و به همین‌خاطر مجبور است که از جای دیگری درآمدزایی کند. این پلتفرم به دنبال راه‌های جایگزین برای کسب درآمد است. ظاهرا فروش نام کاربری اولین راه‌حلی است که ارائه شده است. در هر حال باید ببینیم این پلتفرم در ادامه چقدر موفق خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید