ردمی نوت ۱۳ در ۵ نسخه مختلف عرضه خواهد شد - تکفارس 
ردمی نوت ۱۳ در ۵ نسخه مختلف عرضه خواهد شد - تکفارس 
ردمی نوت ۱۳ در ۵ نسخه مختلف عرضه خواهد شد - تکفارس 

ردمی نوت ۱۳ در ۵ نسخه مختلف عرضه خواهد شد

مهدی حلوائی
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - 10:24
ردمی نوت 13

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، شیائومی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ را در ماه اکتبر سال جاری در کشور چین معرفی می‌کند. حالا وب‌سایت Xiaomiui گزارش داده که این سری در ۵ نسخه‌ی مختلف به بازار عرضه می‌شود. این در حالی است که مدتی پیش پنچ شماره مدل از این گوشی‌ها در چندین دیتابیس چینی منتشر شده بود.

مطالب مرتبط:

ردمی نوت ۱۳ ۴G

بر اساس گزارش Xiaomiui، قرار است نسخه‌ی پایه‌ی ردمی نوت ۱۳ در دو نسخه‌ی ۴G و ۴G NFC به بازار عرضه شود. مدل اول با نام رمز سفایر (Sapphire) شناخته شده و شماره مدل آن N7 می‌باشد اما نام رمز مدل دوم Sapphiren بوده و شماره مدل آن N7N است. ظاهراً هر دو گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون بهره برده و ترکیه، اندونزی و برخی از کشورهای اروپایی بازار هدف آن‌ها می‌باشند.

ردمی نوت ۱۳ ۵G

ردمی نوت ۱۳ ۵G با نام رمز گلد (Gold) و شماره مدل N17 به یکی از تراشه‌های شرکت مدیاتک مجهز شده و ترکیب دوربین‌های آن شامل سه دوربین اصلی، فوق عریض و ماکرو می‌شود. گزارش یادشده به عرضه‌ی این گوشی در سه مدل مختلف با دوربین اصلی ۵۰، ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره داشته است. قرار است این گوشی تحت برند پوکو در چند کشور دیگر نیز عرضه شود.

ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G/ نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G

ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G از تراشه‌ی شرکت مدیاتک بهره برده و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی (حسگر سامسونگ ایزوسل HP3)، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکروی ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود. در حال حاضر مشخصات نسخه‌ی پرو پلاس این گوشی فاش نشده اما انتظار می‌رود که تفاوت خاصی بین این مدل و مدل پرو وجود نداشته باشد. قرار است هر دو گوشی در بازارهای مختلفی مانند کشور هند و کشورهای اروپایی عرضه شوند.

ردمی نوت ۱۳ توربو

ردمی نوت ۱۳ توربو با نام رمز گارنت (Garnet) از ترکیب دوربین مشابه ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G استفاده می‌کند اما تراشه‌ی آن از سری اسنپدراگون شرکت کوالکام خواهد بود. در حال حاضر هنوز جزئیات بیشتری از این گوشی در دسترس نیست اما انتظار می‌شود که ردمی آن را در بیشتر کشورهای اروپایی عرضه کند. گفته می‌شود که تمامی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ به همراه سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 روانه‌ی بازار خواهند شد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید