۲۲۰,۰۰۰ دستگاه گوشی ردمی K60 اولترا در عرض ۵ دقیقه فروخته شد - تکفارس 
۲۲۰,۰۰۰ دستگاه گوشی ردمی K60 اولترا در عرض ۵ دقیقه فروخته شد - تکفارس 
۲۲۰,۰۰۰ دستگاه گوشی ردمی K60 اولترا در عرض ۵ دقیقه فروخته شد - تکفارس 

۲۲۰,۰۰۰ دستگاه گوشی ردمی K60 اولترا در عرض ۵ دقیقه فروخته شد

افشین نوری
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 11:15
ردمی K60 اولترا

شیائومی به‌تازگی گوشی ردمی K60 اولترا را در چین معرفی کرد. فروش این گوشی در ۱۶ آگوست آغاز شد و حالا اعلام کرده است توانسته تنها در عرض ۵ دقیقه بیش از ۲۲۰۰۰۰ دستگاه از آن را بفروشد. این یک رکورد جدید در بخش گوشی‌ها ۴۰۰۰ یوان در فروشگاه JD.com/Tmall در سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.

لو وایبینگ، رئیس شیائومی، رکورد فروش ردمی K60 اولترا را در حساب ویبوی خود جشن گرفته و آن را فوق‌العاده توصیف کرده است. فروش ۲۲۰۰۰۰ دستگاه تنها در ۵ دقیقه به معنای آن است که تقریبا ۷۳۳ دستگاه در هر ثانیه یا ۴۴۰۰۰ دستگاه در هر دقیقه فروخته شده است. قیمت ردمی K60 اولترا از ۲۵۹۹ یوان برای نسخه از ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت شروع می‌شود که با توجه به مشخصات آن بسیار ارزان است.

این گوشی به عنوان قوی‌ترین گوشی پرچم‌دار سری ردمی مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس با امتیاز AnTuTu بیش از ۱.۷۷ میلیون امتیاز است. ردمی K60 اولترا از نظر طراحی تلفیقی از سری ردمی K60 و سری شیائومی ۱۳ است و در حالیکه نمایشگر و قاب آن تخت است پنل پشتی آن حالت انحنادار دارد.

سیستم دوربین بزرگ پشت آن دارای شیب‌هایی در دو طرف است که ظاهر منحصر‌به‌فردی به آن بخشیده‌اند. این گوشی از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب پشتیبانی می‌کند و اولین گوشی سری ردمی است که چنین قابلیتی دارد.

این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با بریدگی هول پانچ مرکز و وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. صفحه نمایش آن همچنین دارای دارای PWM 2880Hz و حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت است.

ردمی K60 اولترا مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس و تا ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 است. این گوشی همچنین دارای تراشه نمایشگر PixelWorks X7 است و در بخش نرم افزار رابط کاربری MIUI 14 را بر پایه اندروید ۱۳ اجرا می‌کند.

در بخش دوربین، این گوشی مجهز به یک سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی خود است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX800 سونی با قابلیت OIS، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می شود. در پنل جلویی آن هم یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی وجود دارد.

سایر قابلیت‌های این گوشی شامل دو اسپیکر استریو، سنسور مادون قرمز، موتور لرزشی محور x و حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید