ردمی K60 اولترا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 
ردمی K60 اولترا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 
ردمی K60 اولترا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 

ردمی K60 اولترا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

افشین نوری
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 17:30
ردمی K60 اولترا

ردمی K60 اولترا سرانجام پس از ماه‌ها انتظار معرفی شد. این گوشی امروز در رویداد سخنرانی سالانه لی جون مدیرعلمب شیائومی در چین رونمایی شده است.

این گوشی دارای طراحی متفاوتی نسبت به ردمی K60 پرو، ردمی K60 و ردمی K60E است . این گوشی همچنین برخی قابلیت‌ها را برای اولین بار در سری ردمی ارائه کرده است.

ردمی K60 اولترا از نظر طراحی تلفیقی از سری ردنی K60 و سری شیائومی ۱۳ است و در حالیکه نمایشگر و قاب آن تخت است پنل پشتی آن حالت انحنادار دارد.

سیستم دوربین بزرگ پشت آن دارای شیب‌هایی در دو طرف است که ظاهر منحصر‌به‌فردی به آن بخشیده‌اند. این گوشی از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب پشتیبانی می‌کند و اولین گوشی سری ردمی است که چنین قابلیتی دارد.

این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با بریدگی هول پانچ مرکز و وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. صفحه نمایش آن همچنین دارای دارای PWM 2880Hz و حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت است.

ردمی K60 اولترا مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس و تا ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 است. این گوشی همچنین دارای تراشه نمایشگر PixelWorks X7 است و در بخش نرم افزار رابط کاربری MIUI 14 را بر پایه اندروید ۱۳ اجرا می‌کند.

در بخش دوربین، این گوشی مجهز به یک سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی خود است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX800 سونی با قابلیت OIS، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می شود. در پنل جلویی آن هم یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی وجود دارد.

سایر قابلیت‌های این گوشی شامل دو اسپیکر استریو، سنسور مادون قرمز، موتور لرزشی محور x و حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر می‌شود. انرژی این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات تامین می‌کند.

قیمت ردمی K60 اولترا به صورت زیر است:

  • ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ۲,۵۹۹ یوان (۳۶۰ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ۲۷۹۹ یوان (۳۸۵ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت – ۲۹۹۹ یوان (۴۰۰ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایت – ۳۲۹۹ یوان (۴۵۵ دلار)
  • ۲۴ گیگابایت + ۱ ترابایت – ۳,۵۹۹ یوان (۴۹۵ دلار)

این گوشی در رنگ‌های سبز، مشکی و سفید عرضه شده است و از ۱۶ آگوست فروخته خواهد شد. نسخه ۲۴ گیگابایتی + ۱ ترابایتی از ۲۲ آگوست عرضه خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید