دسترسی به اطلاعات طبقه‌بندی‌شده یوفوها در وبسایت جدید پنتاگون
دسترسی به اطلاعات طبقه‌بندی‌شده یوفوها در وبسایت جدید پنتاگون
دسترسی به اطلاعات طبقه‌بندی‌شده یوفوها در وبسایت جدید پنتاگون

دسترسی به اطلاعات طبقه‌بندی‌شده یوفوها در وبسایت جدید پنتاگون

محمدرضا نصیرزاده
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - 11:49
یوفو‌ها

با استفاده از وبسایت جدید پنتاگون، بالاخره مردم هم می‌توانند گزارش‌ها خودشان از یوفوها یا همان پدیده‌های شناخته نشده و غیرعادی را به ثبت برسانند.

یوفوها یا به عبارتی اشیای ناشناس پرنده اصطلاحی است که مردم در مورد مشاهده غیرقابل‌توضیح موجودات یا اشیای ناشناس به کار می‌برند. شرایطی که دولت مردان از آن به‌عنوان پدیده‌های شناخته نشده غیرعادی نام می‌برند. (غیرعادی در این کلمه به چیزی غیر از مشاهدات عادی و معمول اشاره دارد). اکنون وزارت دفاع ایالت متحده وب‌سایتی را ایجاد کرده است تا اطلاعات عمومی موجود و طبقه‌بندی‌شده در مورد این پدیده‌های ناشناخته را جمع‌آوری کند.

در حال حاضر، عموم مردم می‌توانند اطلاعات ارسال شده را مطالعه و مشاهده کنند. به‌زودی، کارمندان دولت ایالات متحده، پیمانکاران، و اعضای مرتبط می‌توانند مشاهدات خود را گزارش دهند، و در ادامه و به‌زودی عموم مردم نیز قابلیت اضافه‌کردن گزارش‌های خود نیز خواهند بود.

این وب‌سایت اطلاعاتی که از حالت طبقه‌بندی خارج شده‌اند و برای عموم مردم تأیید شده‌اند، از جمله عکس‌ها و ویدئوهای مرتبط در مورد پرونده‌های حل‌وفصل شده پدیده‌های شناخته نشده و غیرعادی را ارائه می‌کند. این وزارتخانه در بیانیه‌ای که روز پنجشنبه منتشر شد، گفت: «محتوای دیگر این وب‌سایت شامل بررسی گزارش‌ها، بخش سؤالات متداول، پیوندهایی به گزارش‌های رسمی، رونوشت‌ها، بیانیه‌های مطبوعاتی، و سایر منابعی که ممکن است برای عموم مفید باشد، مانند قوانین و وضع پرواز هواپیماها، سایت‌های ردیابی بالن و ماهواره‌ها.

سایت در حال حاضر با نشانی aaro.mil فعال است. ابزار گزارش‌دهی برای کارمندان دولت، پیمانکاران و اعضای مرتبط در پاییز فعال خواهد شد و اگر در یکی از این گروه‌های خاص قرار نمی‌گیرید، به‌هرحال به تماشای آسمان و هرگونه فعالیت مشکوک و غیرعادی ادامه دهید، زیرا “مکانیزمی برای گزارش‌دهی افراد معمولی در ماه‌های آینده اعلام خواهد شد.” با این‌حال خوانندگان می‌توانند نظرات خودرا در مورد ویدئو های موجود بنویسند برای مثال یک نفر در مورد یوفوی خاورمیانه گفته بود: به نظر می‌رسد این شیء هیچ سایه‌ای نمی‌اندازد درصورتی‌که باید سایهٔ این جسم دیده می‌شد.

همان‌طور که قبلاً گفته شده، صرف این واقعیت که مردم مواردی را در آسمان می‌بینند که شخصاً نمی‌توانند آنها را شناسایی کنند، به این معنی نیست که بیگانگان برای بازدید از زمین آماده می‌شوند – یا قبلاً در آنجا توقف کرده‌اند. بسیاری از این پدیده‌های شناخته نشده و غیرعادی به “بالون یا شبه بالن‌ها” و همچنین هواپیماهای بدون سرنشین، پرندگان، رویدادهای آب‌وهوایی یا زباله‌های موجود در هوا مانند کیسه‌های پلاستیکی نسبت‌داده‌شده‌اند.

منبع: cnet

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید