گوگل آیکون بامزه یوفو را به نقشه خود در منطقه ۵۱ اضافه کرد - تکفارس 
گوگل آیکون بامزه یوفو را به نقشه خود در منطقه ۵۱ اضافه کرد - تکفارس 

گوگل آیکون بامزه یوفو را به نقشه خود در منطقه ۵۱ اضافه کرد

مهدی داوری
۲ مهر ۱۳۹۸ - 18:30
گوگل آیکون بامزه یوفو را به نقشه خود در منطقه ۵۱ اضافه کرد - تکفارس 

منطقه ۵۱ یکی از مناطق محرمانه و فوق سری در شمال شهر لاس وگاس، در ایالت نوادا کشور ایالات متحده آمریکا است. این منطقه داستان‌های ترسناک و عجیب و غریب بسیاری در خود دارد.

طبق صحبت‌های بنی مردم آمریکا این منطقه یکی از پایگاه‌های نظامی و فوق سری کشور آمریکا است و حتی افراد شاغل در این پایگاه بدون هیچ تماسی با خارج از منطقه ۵۱ در حال زندگی آن هستند.

با توجه به شایعاتی که مردم در مورد منطقه ۵۱ به راه انداخته‌اند و قصد داریم نیم نگاهی به آن‌ها نیز داشته باشیم با این حال دولت آمریکا تاکنون هیچ اطلاعات رسمی در مورد این پایگاه در منطقه ۵۱ و اتفاقاتی که در داخل آن در حال جریان است منتشر نکرده است. ورود به نزدیکی این پایگاه ممنوع است و مجازات سختی دارد.

همین محرمانه بودن باعث حساسیت بسیاری از مردم آمریکا شده است به شکلی که شایعات بسیار زیادی در مورد آن گفته شده است.

در دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ بسیاری از مدم آمریکا گزارش‌هایی از رویت یوفوها در آمریکا دادند که سال ۲۰۱۳ آژانس اطلاعات آمریکا یا به اختصار سازمان سیا طی گزارشی اعلام کرد که این یوفوهای دیده شده در اصل یکی از هواپیماهای شناسایی آمریکا به نام لاکهید یو-۲ بوده است.

البته پیش از این که سازمان سیا خبر از وجود هواپیمای شناسایی بشقاب پرنده شکل آمریکا بدهد سال ۱۹۸۹ فردی با نام باب لازار در تلویزیون آمریکا اعلام کرد که به عنوان فیزیکدان در منطقه ۵۱ کار کرده است و آمریکا در این منطقه در حال ایجاد یک بشقاب پرنده و حتی ارتباط با موجودات فضایی بوده است.

شایعات در رابطه با منطقه ۵۱ به قدری زیاد است که برخی‌ها می‌گویند این منطقه مکانی برای نگهداری یوفوهای سقوط کرده است تا دولت آمریکا روی این یوفوها تحقیقات انجام دهد.

چند روز پیش اما جمعیت در حدود ۲ هزار نفر دور هم جمع شدن تا با حمله به این پایگاه نظامی راز درون این منطقه را آشکار کنند اما دولت آمریکا و ارتش با ایجاد نیروی پشتیبانی سعی خود را کرد و جلوی نفود احتمالی را به داخل منطقه ۵۱ گرفت.

این رویداد که هجوم به منطقه ۵۱ نام داشت توسط یک دانشجو ۲۰ ساله به اسم متی رابرتس مطرح شد.

اما اگر نتوانستید در رویداد هجوم به منطقه ۵۱ شرکت کنید و یا با پوشیدن لباس موجودات فرا زمینی به استقبال آخر هفته بروید گوگل برای شما سرگرمی از جنس همین موجودات فرا زمینی ایجاد کرده است تا از طریق آن بتوانید کمی تفریح کنید و آخر هفته خود را نیز به این شیوه بگذرانید.

گوگل این سرگرمی جدید خود را در قسمت نقشه گوگل قرار داده است که برای تماشا آن می‌توانید وارد نقشه گوگل شوید.

با جستجوی منطقه ۵۱ (Area 51) یا به عبارتی گروم لیک (Groom Lake) در ایالت نوادا و در صحراهای آن ایالت به این قسمت کشور آمریکا بروید.

اگر از نقشه گوگل در نسخه تحت وب آن با کامپیوترهای شخصی خود استفاده کرده باشید حتما با قابلیت Street View آشنا هستید که به شما اجازه می‌دهد به دل نقشه رفته و تصاویر گرفته شده توسط خود گوگل و یا تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران برای هر قسمت نقشه را تماشا کنید.

این قابلیت توسط یک آیکون مرد زرد رنگ در تمام قسمت‌های نقشه گوگل موجود است اما زمانی که شما وارد این منطقه می‌شوید با کشیدن این آیکون به داخل نقشه شاهد تغییر این آیکون به یک یوفو آبی رنگ بامزه خواهید بود.

شما می‌توانید با استفاده از این لینک وارد نقشه گوگل در منطقه ۵۱ شوید و این Easter Egg بامزه گوگل را تجربه کنید.

گوگل این Easter Egg خود در نقشه گوگل را روز دوشنبه با انتشار یک توئیت با متن “We click in peace” آشکار کرد. البته باز هم برای خیلی از کاربرها پیدا کردن این Easter Egg کار بسیار سختی بود.

اما پیش از آن که گوگل Easter Egg را فاش کند کاربری به نام جنی رد (Jenny Reed) روز جمعه با انتشار یک توئیت وجود این Easter Egg را در نقشه گوگل اعلام کرد.

منطقه ۵۱ زمینی به اندازه یک زمین بیسبال است که یک پایگاه زیر زمینی است. شاید مدرک برای وجود یک منطقه نظامی در این قسمت کشور آمریکا زیاد باشد اما هیچ مدرک و مدارکی درباره وجود بیگانگان یا فضاپیما و یوفوها در این منطقه در دست نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.