ایسوس اولین مانیتور ۳۲ اینچی ۴K OLED دنیا را معرفی کرد - تکفارس 
ایسوس اولین مانیتور ۳۲ اینچی ۴K OLED دنیا را معرفی کرد - تکفارس 
ایسوس اولین مانیتور ۳۲ اینچی ۴K OLED دنیا را معرفی کرد - تکفارس 

ایسوس اولین مانیتور ۳۲ اینچی ۴K OLED دنیا را معرفی کرد

افشین نوری
۲ شهریور ۱۴۰۲ - 18:18
ایسوس

ایسوس از اولین مانیتور ۳۲ اینچی ۴K OLED دنیا در کنار مادربردهای Z790 و روتر گیمینگ Wi-Fi 7رونمایی کرد. این شرکت همچنین تائید کرده که نسل چهاردهم پردازنده‌های اینتل، Raptor Lake-S refresh نام خواهند داشت.

ایسوس در رویداد Gamescom چندین مانیتور جدید معرفی کردکه یکی از آن‌ها اولین نمایشگر ۳۲ اینچی ۴K OLED دنیا است. این مانیتور با نام OLED PG32UCDM دارای نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه است و از فناوری QD-OLED استفاده می‌کند که روشنایی آن را به ۱۰۰۰ نیت می‌رساند. به‌گفته ایسوس این مانیتور عملکرد رنگی بی‌نظیر ، گستره وسیع و کنتراست عالی دارد.

مانیتور OLED PG32UCDM از یک سینک حرارتی سفارشی و مواد گرافنی برای جلوگیری از خطر سوختن بهره می‌برد و دارای یک سوئیچ KVM و پورت‌های DisplayPort 1.4، HDMI 2.1 و USB Type-C است. تاریخ عرضه آن سه ماهه اول سال آینده خواهد بود.

ایسوس

ایسوس در کنار این مانیتور یک مانیتور ۳۴ اینچی OLED خمیده با وضوح ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل معرفی کرده است که دارای نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه است. روشنایی این مانیتور با نام ROG Swift OLED PG34WCDM به ۱۳۰۰ نیت برسد و دارای تائیدیه DisplayHDR True Black 400 است.

مانیتور بعدی PG49WCD نام دارد که یک مانیتور QD-OLED فوق‌عریض ۴۹ اینچی با وضوح ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. نمایشگر خمیده دارای نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۰.۰۳ میلی ثانیه است و حداکثر روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد.

ایسوس همچنین چند مادربرد Z790 با قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های نسل دوازدهم، سیزدهم و نسل بعدی اینتل معرفی کرده است. این شرکت همچنین تأیید کرد که تراشه‌های نسل چهاردهم اینتل Raptor Lake-S refresh نام خواهد داشت.

این مادربردها دارای یک اسلات PCle 5.0 M.2، چهار اسلات PCle 4.0 M.2، دو پورت Thunderbolt 4 USB Type-C و یک پورت USB 20Gbps Type-C هستند. ایسوس همچنین یک روتر گیمینگ Wi-Fi 7 معرفی کرده است.

به‌گفته ایسوس، این اولین روتر گیمینگ چهاربانده Wi-Fi 7 دنیاست که از ظرفیت‌های کامل Wi-Fi 7 استفاده می‌کند و تا ۱۶۰ درصد سرعت بیشتری نسبت به نسل قبلی وای‌فای دارد. این روتر همچنین دارای قابلیت‌هایی مثل Multi-Link و Multi-RU Puncturing برای اتصالات بی‌سیم سریعتر است.

منبع: techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید