مقامات سان فرانسیسکو درباره استفاده توییتر از علامت X تحقیق می کنند - تکفارس 
مقامات سان فرانسیسکو درباره استفاده توییتر از علامت X تحقیق می کنند - تکفارس 
مقامات سان فرانسیسکو درباره استفاده توییتر از علامت X تحقیق می کنند - تکفارس 

مقامات سان فرانسیسکو درباره استفاده توییتر از علامت X تحقیق می کنند

افشین نوری
۹ مرداد ۱۴۰۲ - 11:40
توییتر

توییتر به‌تازگی تابلوی علامت X را در سان فرانسیسکو در بالای ساختمان اصلی خود نصب کرده است. این علامت حالت چشمک زن است و ظاهرا چنین چیزی در سان فرانسیسکو تائید نشده است و به همین خاطر مقامات این ایالت در حال بررسی موضوع هستند.

آسوشیتدپرس گزارش داده است که شرکت ایلان ماسک موفق به دریافت مجوز جایگزینی حروف یا نماد در ساختمان خود نشده و همچنین برای تابلویی که در بالای ساختمان خود در سان فرانسیسکو نصب کرده باید مجوز ایمنی و نصب دریافت کند.

پاتریک هانان سخنگوی وزارت بازرسی ساختمان سان فرانسیسکو گفته است که برای اطمینان از اینکه تابلوی شرکت X با ماهیت ساختمان مطابقت دارد باید مجوزهای لازم دریافت شود.

ماسک به‌تازگی نام توییتر را به X تغییر داده است. او قصد داد با این کار شبکه اجتماعی خود را قابلیت پیام‌رسانی مجهز کند و همچنین از پرداخت‌های موبایلی پشتیبانی کند. ماسک سال گذشته توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد، اما اعتراف کرده که ارزش این شرکت از زمان خرید آن کاهش یافته است.

در واقع ایلان ماسک سعی کرده با نام جدید X تمام آثار نام تجاری توییتر را از بین ببرد و حتی تابلوی توییتر در مقر این شرکت در شهر سانفرانسیسکو آمریکا قبل از مداخله پلیس به خاطر نداشتن مجوز تغییر کرده بود.

ایلان ماسک از زمانیکه توییتر را خریده تغییرات زیادی در آن ایجاد کرده است. او بسیاری از مدیران اجرایی را اخراج کرده، هیات مدیره را منحل کرده و حدود ۸۰۰۰ از کارمندان این شرکت را اخراج کرده است. این تغییرات باعث کاهش چشمگیر درآمدهای تبلیغاتی توییتر شده است.

ماسک اخیرا سرویس توییتر آبی را برای افزایش درآمدهای توییتر معرفی کرد. این سرویس به همه کاربران اجازه می‌دهد با پرداخت ۸ دلار در ماه تیک آبی داشته باشند و به قابلیت‌های بیشتری مانند ویرایش توییت‌ها و انتشار پست‌های طولانی‌تر دسترسی داشته باشند.

لیندا یاکارینو مدیر عامل توییتر به‌تازگی گفته است که این شبکه اجتماعی بالاترین میزان استفاده را در چند ماه اخیر ثبت کرده است. این اتفاق در حالی می‌افتد که اخیرا شاهد معرفی متا تردز به عنوان رقیب توییتر بودیم.. تردز یک پلتفرم اجتماعی مبتنی بر اینستاگرام است که به گفته مارک زاکربرگ مدیرعامل متا تعداد کاربران آن از مرز ۱۰۰ میلیون گذشته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید