توییتر برنامه تقسیم درآمد تبلیغات خود بین خالفان محتوا را آغار کرد - تکفارس 
توییتر برنامه تقسیم درآمد تبلیغات خود بین خالفان محتوا را آغار کرد - تکفارس 
توییتر برنامه تقسیم درآمد تبلیغات خود بین خالفان محتوا را آغار کرد - تکفارس 

توییتر برنامه تقسیم درآمد تبلیغات خود بین خالفان محتوا را آغار کرد

افشین نوری
۸ مرداد ۱۴۰۲ - 10:49
توییتر

ایلان ماسک چند ماه پیش به کاربران گفته بود که توییتر که اکنون با نام X شناخته می‌شود قصد دارد درآمد نبلیغاتخود را با خالقات محتوا تقیبم کند. حالا توییتر به قول خود عمل کرده و این برنامه را شروع کرده است. حالا خالقان محتوا از ۱۱۵ کشور دنیا می‌توانند بر اساس تعداد بازدیدهایی که دارند درآمد کسب کنند.

این برنامه شرایط افراد واجد شرایط و همچنین پروسه‌های فعال‌سازی، غیرفعال‌سازی و بازنگری را تعیین می‌کند. این برنامه اولین گام توییتر برای ارائه نوعی کمک مالی به سازندگان محتوا است.

طبق این برنامه ، کاربران واجد شرایط باید عضو توییتر آبی باشند یا نوسط یک سازمان تائید شده باشند. از طرفی باید حداقل ۱۵ میلیون بار بازدید تجمعی در سه ماه گذشته داشته باشند. همچنین باید حداقل ۵۰۰ فالوور داشته باشند و یک حساب Stripe برای پردازش پرداخت ارائه کنند. در صورت رعایت این موارد، کاربران واجد شرایط می‌توانند در بخش تنظیمات توییتر در این برنامه ثبت نام کنند.

علاوه بر این موارد، کاربران باید از تمام شرایط و قوانین توییتر پیروی کنند در غیر اینصورت خطر حذف از برنامه را ممکن است داشته باشند. این طرح شامل یک لینک برای کاربران است تا شرایط برنامه را بررسی کنند.

ایلان ماسک از زمانیکه توییتر را خریده تغییرات زیادی در آن ایجاد کرده است. او بسیاری از مدیران اجرایی را اخراج کرده، هیات مدیره را منحل کرده و حدود ۸۰۰۰ از کارمندان این شرکت را اخراج کرده است. این تغییرات باعث کاهش چشمگیر درآمدهای تبلیغاتی توییتر شده است.

ماسک اخیرا سرویس توییتر آبی را برای افزایش درآمدهای توییتر معرفی کرد. این سرویس به همه کاربران اجازه می‌دهد با پرداخت ۸ دلار در ماه تیک آبی داشته باشند و به قابلیت‌های بیشتری مانند ویرایش توییت‌ها و انتشار پست‌های طولانی‌تر دسترسی داشته باشند.

لیندا یاکارینو مدیر عامل توییتر به‌تازگی گفته است که این شبکه اجتماعی بالاترین میزان استفاده را در چند ماه اخیر ثبت کرده است. این اتفاق در حالی می‌افتد که اخیرا شاهد معرفی متا تردز به عنوان رقیب توییتر بودیم.. تردز یک پلتفرم اجتماعی مبتنی بر اینستاگرام است که به گفته مارک زاکربرگ مدیرعامل متا تعداد کاربران آن از مرز ۱۰۰ میلیون گذشته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید