امکان خرید بلیط برای اولین پرواز تمام برقی در اسکاندیناوی فراهم شد - تکفارس 
امکان خرید بلیط برای اولین پرواز تمام برقی در اسکاندیناوی فراهم شد - تکفارس 

امکان خرید بلیط برای اولین پرواز تمام برقی در اسکاندیناوی فراهم شد

مهدی حلوائی
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - 12:37
پرواز برقی شرکت هواپیمایی اسکاندیناوی

شرکت هواپیمایی اسکاندیناوی (SAS) امروز امکان رزرو بلیط برای اولین پرواز تمام برقی خود را در کشورهای سوئد، نروژ و دانمارک فراهم کرد اما این پرواز تا سال ۲۰۲۸ انجام نخواهد شد چرا که در حال حاضر هواپیماهای مورد نظر این شرکت هنوز در دست ساخت است. SAS همچنین هنوز تاریخ دقیق، مقصد و فاصله‌ی پروازها را اعلام نکرده اما قرار است به زودی این اطلاعات به اشتراک گذاشته شود.

مطالب مرتبط:

یکی از مشکلات پروازهای تمام برقی، قوانین مربوطه می‌باشد که دریافت مجوز برای آن‌ها را دشوار کرده است. SAS اعلام کرده که تاریخ مذکور (۲۰۲۸) با توجه به صحبت‌های انجام‌شده با تامین‌کنندگان احتمالی پیش‌بینی شده است. در واقع این همان تاریخی است که هواپیمای ES-30 از فاز تولید خارج شده و وارد بازار می‌شود. قرار است ES-30 ظرفیت حمل ۳۰ مسافر و توانایی طی کردن ۲۰۰ کیلومتر را داشته باشد. SAS در سال ۲۰۲۲ در قراردادی این هواپیما را به ناوگان خود اضافه کرد.

علی‌رغم اعلام رسمی، SAS هنوز به طور صددرصد نسبت به تیک آف اولین پرواز تمام برقی خود در سال ۲۰۲۸ مطمئن نیست اما با این وجود، خوشبختانه قیمت بلیط‌های این پرواز چندان زیاد نبوده و خریداران در صورت تمایل می‌توانند بلیط خود را به شخص دیگری واگذار کنند.

منبع: TheNextWeb

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید