شرکت Wow air ماه اکتبر مجدداً شروع به فعالیت می‌کند - تکفارس 
شرکت Wow air ماه اکتبر مجدداً شروع به فعالیت می‌کند - تکفارس 

شرکت Wow air ماه اکتبر مجدداً شروع به فعالیت می‌کند

سجاد اسدی
۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - 19:00
شرکت Wow air ماه اکتبر مجدداً شروع به فعالیت می‌کند - تکفارس 

آخرین بار در ماه مارچ ۲۰۱۹ بود که خبرهای توقف فعالیت شرکت هواپیمایی Wow air را شنیدیم.

این شرکت بدون هیچ اخطار و اعلام، فعالیت خود را با ۴ هزار مسافر قطع کرد. اما یاهو اعلام کرده است که این شرکت هواپیمایی قرار است تا با سرمایه‌گذاری و حمایت USAerospace از اکتبر امسال دوباره شروع به کار کند.

میشل بالارین، مدیر اجرایی USAerospace در کنفرانس خبری خود هفته گذشته گفته است:

شرکت هواپیمایی Wow air مجدداً با دو هواپیما آغاز به کار خواهد کرد و برنامه دارد تا این تعداد را تا تابستان سال ۲۰۲۰ به ۱۰ هواپیما برساند. هرچند برخی از تجهیزات این شرکت در ریکیاویک و فرودگاه بین المللی کفلاویک قرار دارد، اما این شرکت هواپیمایی کار خود را در فرودگاه بین المللی دولس در واشنگتن دی سی از سر می‌گیرد.

از بهبودهایی که این شرکت هواپیمایی در فعالیت مجدد خود خواهد داشت می‌توان به مزایایی مانند سالن‌های انتظار لوکس برای مسافرین اشاره کرد. این سالن‌های لوکس توسط انتشارات ایسلندی به نام ویسیر عرضه می‌شود. همچنین وعده‌های غذایی لوکس در زمان پرواز که توسط سرآشپزهای مطرحی تهیه می‌شوند از جمله دیگر برنامه های این شرکت برای فعالیت مجدد خود است. این بهبودها برای شرکتی که از ورشکستگی به مرحله فعالیت می‌رسد، بهبود‌های بسیار خوبی است؛ هرچند شاید بتوان گفت بهترین دستاورد برای این شرکت شاید دوباره ورشکست نشدن خواهد بود.

شرکت هواپیمایی Wow air هنوز اعلام رسمی‌ برای بازگشت به آسمان‌ها را نداده است. همچنین گواهینامه امنیتی وب سایت این شرکت نیز ۷۴ روز پیش منقضی شده است. از سوی دیگر ورشکست بودن Wow air شاید کمی‌باعث تغییر نظر مسافران شود و مضاف بر این، شرکت Wow air باید به مسافران خود اطمینان خاطر دهد که در صورت ورشکستگی ناگهانی و مجدد، وجوه پرداخت شده آن‌ها را پرداخت می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید