اختصاص بودجه ۶ میلیون دلاری برای خالقان محتوا در تیک تاک - تکفارس 
اختصاص بودجه ۶ میلیون دلاری برای خالقان محتوا در تیک تاک - تکفارس 
اختصاص بودجه ۶ میلیون دلاری برای خالقان محتوا در تیک تاک - تکفارس 

اختصاص بودجه ۶ میلیون دلاری برای خالقان محتوا در تیک تاک

افشین نوری
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 11:56
تیک تاک

تیک تاک اخیرا به‌طور آزمایشی برنامه Creativity Program را برای ترغیب خالقان محتوا راه‌اندازی کرد و حالا برنامه جدیدی به نام Effect Creator Rewards معرفی کرده است که به خالقان محتوا کمک مالی بیشتری خواهد کرد.

در حالیکه هدف برنامه ۱ میلیارد دلاری Creativity Program تیک تاک عمدتا تشویق خالقان محتوا برای تولید ویدیوهای طولانی‌تر بود، برنامه Effect Creator Rewards اختصاص به تولید افکت‌هایی دارد که بازدید بیشتری داشته باشند و در بیش از نیم میلیون ویدیوی منحصربه‌فرد استفاده شوند. اگر شما بتوانید چنین افکت‌هایی را تولید کنید می‌توانید از بودجه ۶ میلیون دلاری استفاده کنید.

البته این بودجه ۶ میلیون دلاری فعلا در چند کشور منتخب قابل استفاده است و هدف اصلی آن بالا بردن تعامل کاربران و ترغیب خالقان محتوا به تولید افکت‌های بهتر است. در ابتدا قرار است، هر افکتی که بتواند در ۵۰۰ هزار ویدیو در عرض ۹۰ روز از زمان انتشارش استفاده شود مشمول این جایزه خواهد بود و تولیدکننده این افکت ۷۰۰ دلار دریافت خواهد کرد. برای هر ۱۰۰ هزار ویدیوی بیشتری که بعد از آن در عرض همان ۹۰ روز منتشر شوند ۱۴۰ دلار اضافی پرداخت خواهد شد.

بنابراین ۶ میلیون دلاری که در بالا ذکر شد قرار است بین خالقان محتوا توزیع شود و نباید انتظار درآمد بالایی از این طریق داشته باشید. به هر حال، تیک تاک به دنبال آن است که از این طریق تولید کنندگان محتوا را ترغیب به فعالیت بیشتر در پلتفرم خود کند. این برنامه هم‌اکنون از طریق Creativity Beta و در کشورهای آمریکا، فرانسه و برزیل قابل دسترس است.

تیک تاک دو ماه پیش برنامه دیگری به نام Series معرفی کرد که به خالقان محتوا اجازه می‌داد تا محتواهای پریمیوم در ازی دریافت مبلیغی پول در اختیار طرفدارن خود قرار دهند. همه این تلاش‌ها باعث شده تا محبوبیت تیک تاک در بین کاربران افزایش یابد.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید