تاریخ عرضه آیفون بدون حفره دوربین فاش شد - تکفارس 
تاریخ عرضه آیفون بدون حفره دوربین فاش شد - تکفارس 
تاریخ عرضه آیفون بدون حفره دوربین فاش شد - تکفارس 

تاریخ عرضه آیفون بدون حفره دوربین فاش شد

مهدی حلوائی
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - 09:34
آیفون

راس یانگ (Ross Young)، تحلیل‌گر مشهور، امروز در توییتی جدید چگونگی پیشرفت نمایشگر نسل بعدی گوشی‌های آیفون را فاش کرد. بر اساس گزارش این تحلیل‌گر، از سال ۲۰۲۷ و با عرضه‌ی سری آیفون ۱۹ نمایشگر تمامی گوشی‌های اپل دارای هیچ حفره‌ای نخواهد بود و در واقع این گوشی‌ها از حسگر تشخیص چهره‌ی زیر نمایشگر بهره خواهند برد.

راس یانگ پیش‌بینی کرده است که نسخه‌های پرو و اولترای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۶ به حفره‌ی داینامیک آیلند مجهز خواهند شد و نسخه‌های مشابه آیفون ۱۷ و آیفون ۱۸ نیز از حفره‌ی ناچ و حسگر تشخیص چهره‌ی زیر نمایشگر بهره خواهند برد. با این وجود، نمایشگر آیفون ۱۹ هیچ حفره‌ای نخواهد داشت و تمامی حسگرهای آن در زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت.

نقشه راه آیفون

مدیر عامل و هم‌بنیان‌گذار DSCC همچنین معتقد است که نسخه‌های غیرپروی سری آیفون ۱۵ و آیفون ۱۶ از نمایشگر ۶۰ هرتزی با حفره‌ی داینامیک آیلند بهره خواهند برد و نسخه‌های مشابه سری آیفون ۱۷ و آیفون ۱۸ نیز به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهند شد. با این وجود در سری آیفون ۱۹ حفره‌ی داینامیک آیلند جای خود را به حفره‌ی پانچ هول خواهد داد. انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۸ یا ۲۰۲۹ تمامی گوشی‌های آیفون از نمایشگری مشابه سری آیفون ۱۹ اسنفاده کنند.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید