تصاویر قطعات هدست واقعیت ترکیبی اپل قبل از معرفی فاش شد - تکفارس 
تصاویر قطعات هدست واقعیت ترکیبی اپل قبل از معرفی فاش شد - تکفارس 
تصاویر قطعات هدست واقعیت ترکیبی اپل قبل از معرفی فاش شد - تکفارس 

تصاویر قطعات هدست واقعیت ترکیبی اپل قبل از معرفی فاش شد

افشین نوری
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - 11:52
هدست واقعیت ترکیبی اپل

اپل خود را برای معرفی هدست واقعیت ترکیبی خودش آماده می‌کند و حالا تصاویر قطعاتی از این دستگاه فاش شده است که در ادامه ملاحظه می‌کنید.

اپل از چند سال پیش در حال توسعه هدست واقعیت ترکیبی خود است و ابتدا قرار بود در تابستان سال ۲۰۲۲ معرفی شود اما بنا به مشکلاتی این اتفاق نیفتاد و برخی گزارش‌ها اعلام کردند که Reality Pro در ژانویه ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد. بعدا ادعا شد که معرفی این هدست با تاخیر مواجه شد و در بهار ۲۰۲۳ شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. 

البته هنوز مشخص نیست که این قطعات مربوط به کدام بخش از هدست هستند و البته چندین کابل هم در بین این قطعات به چشم می‌خورد که احتمالا مربوط به دوربین‌های هدست هستند. این هدست احتمالا از دوربین‌های رنگی بهره خواهد برد تا دنیای مجازی را شبیه به دنیای واقعی نمایش دهد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل
هدست واقعیت ترکیبی اپل

اگر این تصاویر صحت داشته باشند انتظار می‌رود که اپل هدست واقعیت ترکیبی خود را به ‌زودی معرفی کند. احتمالا در رویداد WWDC 2023 شاهد رونمایی از این هدست خواهیم بود.

هدست واقعیت ترکیبی Reality Pro اپل، اولین تجربه‌ی کوپرتینویی‌ها در زمینه واقعیت افزوده خواهد بود و گفته می‌شود این هدست مجهز به دوربین‌ها و سنسورهای پیشرفته‌ای برای انجام کارهای مختلف خواهد بود.

البته طبق اطلاعاتی که اخیرا مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس منتشر کرده است این هدست در سه ماهه سوم ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد و احتمال معرفی آن در بهار خیلی کم است‌. به گفته این تحلیلگر، اپل ظاهرا در توسعه نرم افزار هدست واقعیت ترکیبی خود به مشکل برخورد کرده است و نباید به این زودی‌ها منتظر معرفی آن باشیم. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل درنهایت هدست خود را به چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید