پنل های شیشه ای سری آیفون ۱۵ فاش شد - تکفارس 
پنل های شیشه ای سری آیفون ۱۵ فاش شد - تکفارس 
پنل های شیشه ای سری آیفون ۱۵ فاش شد - تکفارس 

پنل های شیشه ای سری آیفون ۱۵ فاش شد

افشین نوری
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - 18:35
آیفون ۱۵

در حالیکه هنوز چند ماه تا زمان معرفی سری آیفون ۱۵ باقی مانده است امروز تصاویری از پنل‌های شیشه‌ای این سری فاش شده است. 

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید همه مدل‌های آیفون ۱۵ از قابلیت جزیره پویا پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت که به صورت بریدگی کپسولی‌شکل در بالای نمایشگر قرار دارد علاوه بر دوربین سلفی، شامل سنسورهای فیس آیدی می‌شود. 

آیفون ۱۵

از طرف دیگر، حاشیه‌های اطراف نمایشگر مدل‌های پرو بسیار نازکتر از مدل‌های غیرپرو هستند و این می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران مدل‌های پرو باشد. 

طبق شایعات، این پنل‌ها دارای انحنای ۲.۵D در لبه‌های خود خواهند بود. با این حال، هر چهار مدل آیفون ۱۵ از نمایشگر تخت بهره خواهند برد. به نظر می‌رسد حاشیه‌های مدل‌های رو به میزان ۰.۵ میلیمتر کاهش یافته است.

اخیرا نیز رندرهای آیفون ۱۵ فاش شده بود که طراحی آن را تا حدود زیادی مشخص می‌کند. طبق این رندرها، آیفون ۱۵ از طراحی جزیره پویا بهره می‌برد و دیگر خبری از ناچ نیست. اپل سال گذشته در گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس از این طراحی استفاده کرده بود و حالا به نظر می‌رسد که امسال در مدل‌های غیرپرو نیز از این قابلیت استفاده خواهد کرد.   

این گوشی احتمالا از دکمه‌های پاور و ولوم لمسی به جای دکمه‌های فیزیکی استفاده خواهد کرد. این موضوع هنوز تایید نشده است و گفته می‌شود که فقط در گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از این دکمه‌ها استفاده خواهد شد. 

سری آیفون ۱۵ احتمالا در سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این سری چه ویژگی‌ها و مشخصات منحصربه‌فردی نسبت به سری قبلی خواهد داشت.

منبع: gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید