تصاویر کیس گوشی شیائومی ۱۳ اولترا لو رفت - تکفارس 
تصاویر کیس گوشی شیائومی ۱۳ اولترا لو رفت - تکفارس 
تصاویر کیس گوشی شیائومی ۱۳ اولترا لو رفت - تکفارس 

تصاویر کیس گوشی شیائومی ۱۳ اولترا لو رفت

افشین نوری
۴ اسفند ۱۴۰۱ - 10:51
شیائومی ۱۳ اولترا

شیائومی قرار است سری شیائومی ۱۳ را در بازارهای جهانی عرضه کند و از طرفی هم خود را برای معرفی گوشی شیائومی ۱۳ اولترا آماده می‌کند. 

شیائومی ۱۳ اولترا جایگزین گوشی شیائومی ۱۲S اولترا خواهد شد و امروز تصاویری از کیس آن منتشر شده که نشان می‌دهند ماژول دوربین پشت آن به شکل دایره‌ای خواهد بود. 

شیائومی ۱۳ اولترا

این تصاویر دقیقا مطابق رندرهایی است که اخیرا فاش شده بود و تقریبا می‌توان طراحی شیائومی ۱۳ اولترا را حدس زد. این گوشی احتمالا در ماه مارس یا آوریل معرفی خواهد شد و تمرکز اصلی آن روی دوربین و عکاسی خواهد بود. 

طبق شایعات، شیائومی ۱۳ اولترا از یک سیستم دوربین چهارگانه بهره خواهد برد و دوربین اصلی آن یک سنسور ۱ اینچی IMX989 سونی خواهد بود. این گوشی همچنین از قابلیت لرزشگیر اپتیکال برای دوربین اصلی خود بهره خواهد برد. 

مشخصات بقیه دوربین‌های این‌گوشی هنوز معلوم نیست، اما گفته می‌شود که هر چهار دوربین آن دارای قابلیت فوکوس خودکار PDAF و یک سنسور dToF خواهند بود. انتطار می‌رود شیائومی ۱۳ اولترا از همان ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل شیائومی ۱۲S اولترا استفاده کند‌.

شیائومی ۱۳ اولترا مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که در مقایسه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی گوشی شیائومی ۱۲S اولترا ارتقا خوبی در بخش رم خواهد داشت. در ضمن، قیمت این گوشی احتمالا حدود ۸۸۷ دلار خواهد بود و باید ببینیم این گوشی در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌شود. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید