قیمت و زمان معرفی شیائومی ۱۳ اولترا فاش شد - تکفارس 
قیمت و زمان معرفی شیائومی ۱۳ اولترا فاش شد - تکفارس 

قیمت و زمان معرفی شیائومی ۱۳ اولترا فاش شد

افشین نوری
۲۷ دی ۱۴۰۱ - 11:31
شیائومی 13 اولترا

گوشی شیائومی ۱۳ اولترا ظاهرا در حال توسعه است و تاکنون شایعات زیادی درباره آن وجود داشته است. امروز اطلاعات تازه ای درباره قیمت و مشخصات کلیدی آن فاش شده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. 

در حالیکه گزارش‌های قبلی به سه ماهه دوم ۲۰۲۳ برای معرفی شیائومی ۱۳ اولترا اشاره کرده بودند، حالا TechGoing فاش کرده است که این گوشی در ماه آوریل (فروردین ماه) معرفی خواهد شد. 

 به گفته این افشاگر، شیائومی ۱۳ اولترا مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود در مقایسه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی گوشی شیائومی ۱۲S اولترا ارتقا خوبی در بخش رم خواهد داشت. در ضمن طبق اطلاعات امروز، قیمت شیائومی ۱۳ اولترا حدود ۸۸۷ دلار خواهد بود که دقبقا همان قیمت شیائومی ۱۲S اولترا در زمان عرضه بود. 

اطلاعات امروز همچنین به نمایشگر E6 AMOLED با لبه‌های خمیده و سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی IMX989 سونی برای دوربین اصلی آن اشاره کرده است. این سنسور در گوشی شیائومی ۱۲S اولترا نیز استفاده شده بود. در ضمن تراشه آن از نوع اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود.  

افشاگر TechGoing همچنین گفته است که شیائومی قرار است یک رویداد ردمی در ماه آوریل برگزار کند ولی هنوز مشخص نیست که چه دستگاه‌هایی در آن‌ معرفی خواهند شد. با این حال، انتظار می‌رود سری ردمی نوت ۱۲T را به عنوان جایگزین سری ردمی نوت ۱۱T معرفی کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید