یوتیوب موزیک امکان ایجاد ایستگاه های رادیویی را برای کاربران فراهم کرد - تکفارس 
یوتیوب موزیک امکان ایجاد ایستگاه های رادیویی را برای کاربران فراهم کرد - تکفارس 
یوتیوب موزیک امکان ایجاد ایستگاه های رادیویی را برای کاربران فراهم کرد - تکفارس 

یوتیوب موزیک امکان ایجاد ایستگاه های رادیویی را برای کاربران فراهم کرد

افشین نوری
۳ اسفند ۱۴۰۱ - 09:23
یوتیوب موزیک

گوگل قابلیت جدیدی به پلتفرم یوتیوب موزیک اضافه کرده است که امکان ایجاد ایستگاه‌های رادیویی را برای کاربران فراهم کرده است. 

این قابلیت Radio Builder نام دارد و از هفته جاری در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این قابلیت شما تا ۳۰ آرتیست را می‌توانید برای ایستگاه رادیویی خود انتخاب کنید. شما همچنین امکان تنظیم تعداد دفعات پخش آن‌ها و اعمال فیلتر‌های مختلف به منظور تغییر اتمسفر ایستگاه را خواهید داشت. 

قابلیت Radio Builder به شما اجازه خواهد داد تا طیف وسیعی از هنرمندان را برای ایستگاه خود انتخای و آن‌ها را دسته‌بندی کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترهایی مثل New discoveries یا Chill songs نتایج خود را  محدودتر و دقیق‌تر کنید.

همانطور که می‌دانید سرویس‌هایی مثل اسپاتیفای و اپل موزیک به شما اجازه درست کردن لیست‌های دلخواه‌تان را می‌دهند، اما هیچکدام از آن‌ها امکان شخصی‌سازی‌ زبادی ندارند. در مقابل، قابلیت جدید یوتیوب موزیک قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی را برای ایجاد لیست موسیقی دلخواه‌تان را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

اگر شما هم قصد ایجاد رادیوی شخصی‌تان را یوتیوب موزیک دارید، می‌توانید به صفحه اصلی این برنامه مراجعه کنید و گزینه Radio Builder  را پیدا کنید. همه کاربرا iOS و اندروید به این قابلیت دسترسی خواهند داشت.

گوگل از سال گذشته در حال تست این قابلیت است و حالا به‌طور عمومی آن را عرضه کرده لست. این قابلیت برای کسانی که به دنبال تجربه جدیدی در یوتیوب موزیک هستند یک قابلیت بسیار خوب خواهد بود. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید