نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ بعد از اتمام گارانتی اش ترک می خورد - تکفارس 
نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ بعد از اتمام گارانتی اش ترک می خورد - تکفارس 
نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ بعد از اتمام گارانتی اش ترک می خورد - تکفارس 

نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ بعد از اتمام گارانتی اش ترک می خورد

افشین نوری
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - 10:05
سامسونگ گلکسی زد فولد 3

گزارش‌ها حاکی از آن است که نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ بعد از پایان یافتن گارانتی‌اش شروع به ترک خودرن می‌کند. 

دارندگان گلکسی زد فولد ۳ گزارش داده‌اند که گوشی‌شان دچار ترک خوردگی در سطح نمایشگر شده است و دلیل آن را هنوز نمی‌دانند. ظاهرا این اتفاق بعد از تمام شدن زمان گارانتی این گوشی رخ داده است. 

گلکسی زد فولد ۳ یک گوشی رده‌بالا با قیمت ۱۱۰۰ دلار است که سامسونگ تبلیغات زیادی روی قابلیت‌های تاشوندگی نمایشگر آن کرده است. هزینه تعمیر نمایشگر این گوشی ۸۰۰ دلار می‌شود که حدود ۷۳ درصد از کل قیمت گوشی را در بر می‌گیرد. 

کاربران در گزارش خود گفته‌اند که نمایشگر گوشی‌شان بدون هیچ دلیل خاصی شروع به ترک خوردن کرده است. این در حالیست که‌ به‌گفته دارندگان زد فولد ۳، هیچ ضربه‌ یا برخوردی با صفحه‌نمایش آن صورت نگرفت است.  ظاهرا یکی از کاربرانی که با این مشکل مواجه شده با سامسونگ تماس گرفته و او را به تعیمرکاران رسکی خود با عنوان UBreakiFix ارجاع داده‌اند و آن‌ها هزینه ۸۰۰ دلار را برای تعویض نمایشگر زد فولد ۳ درخواست کرده‌اند. این در حالیست که قیمت خود این گوشی در بازار ۱۱۰۰ دلار است و این یعنی اینکه کاربرلن بید ۷۰ درصد قیمت یک گلکسی زد فولد ۳ را بابت تعمیر نمایشگر آن بپردازند. 

کاربر دیگری نیز در ردیت گفته است که بعد از گذشت ۱۵ ماه از خرید گلکسی زد فولد ۳ متوجه ایجاد ترک‌هایی در نمایشگر آن شد و از آنجاییکه گارانتی این گوشی تمام شده بود نمی‌دانست چیکار کند و او وقتی که هزینه تعمیر آن را پرسید واقعا شوکه شد. 

کاربر دیگری گفته است که‌ ظاهرا مشکل شکسته شدن نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ مدت کوتاهی بعد از اتمام گارانتی آن شروع می‌شود و این در حالیست که این اتفاق بدون هیچ سابقه قبلی ضربه یا برخورد اتفاق افتاده است و این موضوع باعث تعجب اکثر کاربران شده است.  

مدت گارانتی گلکسی زد فولد ۳ یک سال است و حالا دارندگان این گوشی بعد از اتمام این مدت شاهد ترک خوردن نمایشگر هستند. سامسونگ هنوز توضیحی در این زمینه نداده است. در واقع وقتی مدت گارانتی یک محصول به پایان می‌رسد شرکت سازنده هیچ ضمانتی برای تعمیر آن ندارد و در این مورد هم بعید است که سامسونگ بتواند کاری انجام دهد.  

ظاهرا عده‌ای از کاربران در حال جمع‌آوری امضا برای شکایت دسته جمعی از سامسونگ هستند و اگر چنین اتفاقی بیفتد مسلما سامسونگ مجبور به پاسخگویی خواهد بود. 

 در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم دلیل این مشکل چه بوده است و واکنش سامسونگ به آن چه خواهد بود؟ اگر شما هم به این مشکل برخورد کرده‌اید می‌توانید نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • رضاطالبی گفت:

    سلام بنده هم دچار همین مشکل شده ام ولی ۱۸ ماه گارانتی دیجی سرویس هنوز تمام نشده وناراحتی دارد ولی دیجی سرویس الکی وبدون هیچ دلیل منطقی میگه که شامل گارانتی نمی شود