سامسونگ به دنبال پادشاهی بر گوشی های تاشو؛ انتظار فروش ۱۰ میلیون واحد زد فولد ۴ - تکفارس 
سامسونگ به دنبال پادشاهی بر گوشی های تاشو؛ انتظار فروش ۱۰ میلیون واحد زد فولد ۴ - تکفارس 

سامسونگ به دنبال پادشاهی بر گوشی های تاشو؛ انتظار فروش ۱۰ میلیون واحد زد فولد ۴

مهدی ملکی
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - 10:24
سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳

طبق گزارش منتشر شده توسط The Elec، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای عرضه و فروش ۱۰ میلیون واحد گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ در سه‌ماهه سوم و چهارم ۲۰۲۲ میلادی است.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که غول کره‌ای مذکور به دنبال فروش ۳۸ میلیون واحد S22 و ۹ میلیون واحد S21 FE است.

اگر این گزارش را واقعی در نظر بگیریم، مشخص می‌شود تقاضا برای محصولات تاشوی هوشمند سامسونگ هنوز هم به شدت محدود است.

از طرف دیگر اگر شرایط نابه‌سامان کمبود جهانی تراشه یک سال دیگر هم ادامه پیدا کند، احتمالاً سامسونگ مجبور شود حتی این هدف‌گذاری خود را هم دست‌خوش تغییر کند. به هر نحو تنها زمان مشخص می‌کند آیا سامسونگ می‌تواند به هدف خود دست یابد یا خیر.

اول نسل از گوشی‌های هوشمند تاشوی این شرکت ابداً عرضه موفقیت‌آمیزی نداشت اما این موضوع به هیچ عنوان نتوانست سامسونگ را به پایان تولید آن‌ها متقاعد کند.

با عرضه نسل دوم این محصولات تحت نام زد فولد ۲، سامسونگ موفقیت‌های نسبی کوچک و بزرگی را تجربه کرد؛ همین موضوع سبب شد تا شرکت مذکور از آن زمان تاکنون، پیوسته روی این حوزه مشغول شده و نسخه‌های بهتر و جدیدتر محصولات تاشوی خود را عرضه کند. حتی می‌توان گفت تصمیم عدم عرضه سری پرچم‌دار گلکسی نوت جهت تمرکز بیشتر روی سری‌های تاشو صورت پذیرفت.

در ضمن گفتنی است که گلکسی S21 FE و S22 به ترتیب در روزهای ۱۴ دی و ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ (۴ ژانویه و ۸ فوریه ۲۰۲۲ میلادی) رسماً معرفی خواهند شد. مدتی پیش با رویت این دو گوشی در رندرهای فراوان و همچنین بنچمارک‌ها، به گونه‌ای تایید شد که سامسونگ در اولین ماه‌های سال آینده میلادی، روزهای شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت.

مطالب مرتبط:

بر اساس گزارش‌های قبلی، اسنپدراگون ۸۹۸ از یک هسته‌ی Cortex-X2 با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز، سه هسته‌ی A710 با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی A510 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. این پردازنده در S22 مورد استفاده قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود زد فولد ۴ و احتمالاً زد فلیپ ۴ هم از این پردازنده استفاده کنند.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3

بنچمارک گیک بنچ به S22 نمره‌ی پایین‌تری نسبت به تبلت مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸ گلکسی تب S8 پلاس داد اما این عملکرد ضعیف مربوط به نسخه‌ی پیش از عرضه‌ی گلکسی S22 پلاس بوده و سامسونگ هنوز زمان زیادی برای رفع مشکلات این گوشی در اختیار دارد.

اگرچه هنوز پردازنده اسنپدراگون ۸۹۸ به صورت رسمی معرفی نشده است، اما با انتشار رندرهای S22،‌ ظاهر این دستگاه برای بسیاری از کاربران یادآور سری نوت است.

طبق این تصاویر، مشخصات ظاهری گلکسی S22 اولترا شامل یک نمایشگر انحنادار با گوشه‌های خمیده و یک سیستم دوربین قطره‌ای در پشت آن می‌شود. ما همچنین در تصاویر می‌توانیم ببینیم که قاب پشت گلکسی S22 اولترا دارای یک پوشش مات است که البته ممکن است مربوط به کیس آن باشد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش مطالب مرتبط، این تصاویر و جزئیات بیشتر را دنبال کنید.

منبع: MS Power User

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید