گزارش: گوگل پیکسل فولد در سال ۲۰۲۳ عرضه می شود - تکفارس 
گزارش: گوگل پیکسل فولد در سال ۲۰۲۳ عرضه می شود - تکفارس 

گزارش: گوگل پیکسل فولد در سال ۲۰۲۳ عرضه می شود

مهدی حلوائی
۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - 21:43
گوگل پیکسل فولد

هرچند که در طی چند ماه گذشته گمانه‌زنی‌های متعددی در خصوص گوشی تاشوی پیکسل فولد گوگل منتشر شده اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت هنوز آماده‌ی ورود به بازار این نوع از گوشی‌های هوشمند نیست. حالا گزارش جدید خبرگزاری نیویورک تایمز (New York Times) به تاریخ عرضه‌ی این گوشی اشاره داشته است.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، گوگل قصد داشته تا گوشی تاشوی خود را در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه کند اما در نهایت چنین چیزی اتفاق نیفتاد. حالا به‌نظر می‌رسد که این گوشی سرانجام در سال ۲۰۲۳ روانه‌ی بازار خواهد شد. گفته می‌شود که گوگل مجبور است تا این گوشی را در کشور چین تولید کند چرا که لولای آن به قطعات ویژه‌ای نیاز دارد که ظاهراً تنها در کارخانه‌ی چین در دسترس است.

گوگل پیکسل فولد

شیوع پاندمی کرونا در سال ۲۰۲۰ موجب افزایش تنش‌ها میان ایالات متحده و چین شد و این موضوع در سال ۲۰۲۲ نیز ادامه داشته است. از این رو بسیاری از شرکت‌ها از جمله گوگل، اپل و سامسونگ به تدریج تولید محصولات خود را از این کشور به کشورهای دیگر منتقل کرده‌اند.

به‌نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۳ آخرین شانس گوگل برای ورود به بازار گوشی‌های تاشو خواهد بود چرا که در حال حاضر علاوه بر سامسونگ، شرکت‌های دیگری مانند شیائومی و اوپو نیز گوشی‌های تاشوی جدید خود را در دسترس کاربران قرار داده و سهم خود از بازار این محصولات را افزایش داده‌اند.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.