مقایسه تصویری چین خوردگی وسط نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ با زد فولد ۳ - تکفارس 
مقایسه تصویری چین خوردگی وسط نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ با زد فولد ۳ - تکفارس 

مقایسه تصویری چین خوردگی وسط نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ با زد فولد ۳

افشین نوری
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - 08:56
گلکسی زد فولد 4

در حالیکه سامسونگ یکی از پیشگامان بازار گوشی‌های تاشو است اما ما همچنان شاهد چین‌خوردگی‌هایی در وسط نمایشگر گوشی‌های گلکسی زد فولد و زد فلیپ این شرکت هستیم. ‌

گوشی گلکسی زد فولد ۳ سال گذشته به قیمت ۱۸۰۰ دلار و با قابلیت‌هایی مثل دوام بیشتر، ضدآب بودن، دوربین زیر نمایشگر و پشتیبانی از قلم S Pen عرضه شد. 

این گوشی هرچند چین‌خوردگی‌هایی در وسط نمایشگر خود داشت اما این چین‌خوردگی‌ها چندان آزاردهنده نبودند و این موضوع به‌خاطر وجود لولا در وسط نمایشگر کاملا طبیعی بود. 

با این‌حال، سامسونگ امسال قصد دارد که گلکسی زد فولد ۴ را با بهبودهایی در بخش لولا معرفی کند و طبق شایعات، چین‌خوردگی‌های وسط نمایشگر آن ۲۰ درصد کاهش خواهند یافت. 

گلکسی زد فولد ۴

به‌تازگی، افشاگری به نام آیس یونیورس تصاویری از چین‌خوردگی وسط نمایشگر فولد ۴ منتشر کرده است که آن را در مقایسه با  فولد ۳ نشان داده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید بهبود قابل‌توجهی در این بخش اتفاق افتاده است. 

انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۴ ارتقاهای دیگری نیز نسبت به فولد ۳ داشته باشد. طراحی این گوشی هرچند تغییرات زیادی نخواهد کرد، اما نمایشگر آن احتمالا عریض‌تر خواهد شد و دوربین‌های آن نیز ارتقا خواهند یافت. 

بهبود سنسورهای دوربین این‌ گوشی باعث خواهد شد تا مشتریان اقبال بیشتری نسبت به آن نشان دهند و این گوشی بتواند در بین پرفروش گوشی‌های امسال قرار بگیرد. در حال حاضر، اکثر گوشی‌های تاشو دوربین خوبی ندارند و این موضوع برای مشتریان کمی آزاردهنده است. 

گلکسی فولد همچنین مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس خواهد بود و از یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری بهره خواهد برد. این گوشی قرار است به همراه گلکسی زد فلیپ ۴ و چند دستگاه دیگر در رویداد آنپک سامسونگ در تاریخ ۱۰ آگوست معرفی شود. ‌

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.