سامسونگ و هوآوی به سلطه خود بر بازار گوشی‌های تاشو ادامه می‌دهند - تکفارس 
سامسونگ و هوآوی به سلطه خود بر بازار گوشی‌های تاشو ادامه می‌دهند - تکفارس 

سامسونگ و هوآوی به سلطه خود بر بازار گوشی‌های تاشو ادامه می‌دهند

مهدی حلوائی
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - 15:37
گلکسی زد فولد 3

در حال حاضر تنها چند شرکت گوشی‌های تاشوی خود را به بازار عرضه کرده‌اند و در حالی که قرار بود تا شرکت‌های بیشتری این نوع از گوشی‌های هوشمند را تولید و روانه بازار کنند اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده و به همین دلیل شرکت‌هایی مانند سامسونگ و هوآوی بازار گوشی‌های تاشو را تحت سلطه خود درآورده‌اند.

اوایل هفته گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد شرکت گوگل از ساخت گوشی تاشوی پیکسل فولد منصرف شده و شرکت‌های دیگر نیز به دلیل کمبود قطعات مورد نیاز، گوشی‌‌های تاشوی خود را با تاخیر روانه بازار خواهند کرد. همین موضوع و عرضه‌ی گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ باعث شده تا سهم سامسونگ از بازار گوشی‌های تاشو از ۸۳ درصد به ۸۶ درصد افزایش پیدا کند.

هوآوی میت ایکس 2

این در حالی است که قبلاً پیش‌بینی می‌شد تا با ورود دیگر شرکت‌ها به بازار این گوشی‌ها، سهم سامسونگ با کاهش قابل توجهی روبه‌رو شود. همچنین هوآوی نیز با در اختیارداشتن ۱۰ درصد از سهام بازار، دومین شرکت بزرگ سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند تاشو می‌باشد.

نظر شما در مورد گوشی‌های تاشو چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی‌ها در آینده جایگزین گوشی‌های معمولی خواهند شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید