جدیدترین تصاویر سری پوکو X5 فاش شد - تکفارس 
جدیدترین تصاویر سری پوکو X5 فاش شد - تکفارس 
جدیدترین تصاویر سری پوکو X5 فاش شد - تکفارس 

جدیدترین تصاویر سری پوکو X5 فاش شد

افشین نوری
۸ بهمن ۱۴۰۱ - 21:43
جدیدترین تصاویر سری پوکو X5 فاش شد - تکفارس 

شیائومی قرار است به‌زودی سری پوکو X5 را معرفی کند و تاکنون شایعات زیادی درباره آن وجود داشته است‌ حالا رندرها و برخی مشخصات این سری فاش شده است که در ادامه می‌بینید.

یک افشاگر مطرح به نام SnoopyTech امروز رندرهای دو گوشی پوکو X5 و X5 پرو را منتشر کرده است که طراحی آن‌ها را به ما نشان می‌دهد‌ همانطورکه می‌بینید پوکو X5 از نظر ظاهری بسیار شبیه به ردمی نوت ۱۲ ۵G است و به نظر می‌رسد که نسخه تغییرنام یافته آن خواهد بود.  این رندرها، دو رنگ خاکستری و سبز را برای پوکو X5 نشان می‌دهند.

از طرف دیگر، پوکو X5 پرو شبیه به گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن است و احتمالا ما با نسخه تغییرنام‌ یافته این گوشی روبرو خواهیم بود. تنها تفاوت آن‌ها در رنگ‌بندی خواهد بود که یکی از آن‌ها رنگ زرد مختص سری پوکو است.

مشخصات احتمالی پوکو X5 5G

این گوشی احتمالا مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ ۱۲۰ هرتز خواه بود و رابط کاربری MIUI 13 را بر پایه اندروید ۲ اجرا خواهد کرد.    

همچنین تراشه این گوشی اسنپدراکون ۴ نسل ۱ خواهد بود که در کنار رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 عمل خواهد کرد.  دو دوربین ۴۸ و ۲ مگاپیکسلی نیز در پشت این گوشی وجود خواهد داشت و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی باشد که از سرعت شارژ ۳۳ وات پشتیبانی خواهد کرد‌.‌

مشخصات احتمالی پوکو X5 پرو ۵G

پوکو ایکس ۵ پرو به عنوان جانشین پوکو ایکس ۴ پرو به بازار عرضه خواهد شد و از این رو انتظار می‌رود که مشخصات این دو گوشی تا حدودی شبیه به هم باشد. لیست مشخصات پوکو ایکس ۴ پرو شامل نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، حداکثر ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲/۸ گیگابایتی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ ۶۷ واتی می‌شود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید