یک خرده فروشی اروپایی همه مشخصات پوکو ‌X5 و X5 پرو را لو داد - تکفارس 
یک خرده فروشی اروپایی همه مشخصات پوکو ‌X5 و X5 پرو را لو داد - تکفارس 
یک خرده فروشی اروپایی همه مشخصات پوکو ‌X5 و X5 پرو را لو داد - تکفارس 

یک خرده فروشی اروپایی همه مشخصات پوکو ‌X5 و X5 پرو را لو داد

افشین نوری
۶ بهمن ۱۴۰۱ - 10:46
یک خرده فروشی اروپایی همه مشخصات پوکو ‌X5 و X5 پرو را لو داد - تکفارس 

سری پوکو X5 قرار است در دو مدل استاندارد و پرو معرفی شود و در حالیکه هنوز زمان معرفی آن مشخص نیست، امروز مشخصات کامل آن‌ها از طریق یک خرده‌فروشی بلغارستانی افشا شده است. 

مشخصات پوکو ‌X5 پرو

طبق اطلاعات امروز، پوکو X5 پرو مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل خواهد بود. 

در داخل این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G خواهد شد که این تراشه بسیار قدرتمندتر از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۹۵ پوکو ‌X4 پرو است. پیکره‌بندی این گوشی شامل دو ترکیب ۶/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود و امکان افزایش حافظه با استفاده از کارت microSD وجود خواهد داشت. همچنین سیستم‌عامل این گوشی اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI 14 خواهد بود.   

در بخش دوربین، پوکو X5 پرو مجهز به یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱.۵۲ اینچی و گشودگی دیافراگم f/1.9، یک دوربین فوق ‌عریض ۸ مگاپیکسلی (میدان دید ۱۱۸ درجه) و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی در پنل پشت خواهد بود. 

باتری این گوشی ظرفیتی برابر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد داشت که با سرعت ۶۷ شارژ خواهد شد. همچنین پوشش نمایشگر آن از نوع گوریلا گلس ۵ خواهد بود. این گوشی از استاندارد IP68 برای محلفظت در برابر نفوذ آب و گردوغبار پشتیبانی خواهد کرد.

گزارش امروز اشاره‌ای به قیمت پوکو X5 پرو نکرده است. بد نیست بدانید که مدل قبلی این‌ گوشی یعنی پوکو X4 پرو به قیمت ۳۰۰ یورو برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی و قیمت ۳۵۰ یورو برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی فروخته می‌شود. پوکو X5 پرو در رنگ‌های آبی، مشکی، و زرد عرضه خواهد شد. 

مشخصات پوکو ‌X5

پوکو ‌X5 از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۹۵ بهره خواهد برد و نمایشگر آن یک پنل ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزونوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. استاندارد IP54 نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد. 

در بخش دوربین، پوکو X5 از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق ‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیگسلی بهره خواهد برد. باتری این گوشی هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود اما با سرعت ۳۳ وات شارژ خواهد شد. 

قیمت پوکو X5 هم مشخص نیست، اما این گوشی در دو نسخه ۶/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی و در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز قابل دسترس خواهد بود. 

گفته می‌شود پوکو X5 پرو نسخه تغییرنام یافته ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن و پوکو X5 نسخه تغییرنام یافته ردمی نوت ۱۲ خواهد بود. در هر حال باید ببینیم این گوشی‌ها چه زمانی معرفی می‌شوند. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید