شایعه: آیپد پرو ۲۰۲۴ اپل از نظر طراحی تغییرات بزرگی خواهد داشت - تکفارس 
شایعه: آیپد پرو ۲۰۲۴ اپل از نظر طراحی تغییرات بزرگی خواهد داشت - تکفارس 
شایعه: آیپد پرو ۲۰۲۴ اپل از نظر طراحی تغییرات بزرگی خواهد داشت - تکفارس 

شایعه: آیپد پرو ۲۰۲۴ اپل از نظر طراحی تغییرات بزرگی خواهد داشت

افشین نوری
۳ بهمن ۱۴۰۱ - 10:02
آیپد پرو اولد

اپل چند ماه پیش جدیدترین مدل آیپد پرو را با تراشه M2 معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تغییرات بزرگی در آیپد پرو ۲۰۲۴ ایجاد کند.

اپل از سال ۲۰۱۸ تاکنون هیچ تغییر اساسی در طراحی آیپد پرو ایجاد نکرده‌ است و صرفا تغییرات جزئی در آن ایجاد کرده است. حالا طبق اطلاعاتی که یک تحلیلگر مطرح به نام مارک گورمان منتشر کرده است در سال ۲۰۲۴ شاهد تغییرات بزرگی در این تبلت خواهیم بود‌.

به‌گفته این تحلیلگر، اپل امسال نیز مثل سال‌های گذشته به تغییرات جزئی در تبلت‌های آیپد پرو، آیود مینی و آیپد ایر اکتفا خواهد کرد اما برای سال ۲۰۲۴ برنامه ویژه‌ای در نظر دارد که جزئیات آن به صورت زیر است.

گورمان گفته است که اپل در سال ۲۰۲۴ برای اولین بار از نمایشگرهایOLED در آیپد پرو استفاده خواهد و در بخش طراحی نیز علاوه بر باریکتر مردن حاشیه‌های اطراف ننایشگر آن سعی خواهد مرد تا از یک پنل شیشه‌ای در پشت آن اتفاده کند تا امکان شارژ بی‌سیم مگ‌سیف را برای آن فراهم کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل به‌دنبال توسعه نمایشگرهای OLED اختصاصی خودش است و از ان‌ها در دستگ‌های آینده مک بوک و آیپد خود استفاده خواهد کرد. از طرفی، یک تحلیلگر دیگر به نام راس یانگ گفته است اپل در سال ۲۰۲۴ سایز نمایشگر آیپد پروهای خود را به ۱۱.۱ و ۱۳ اینچ افزایش خواهد داد.

در هر حال، به نظر می‌رسد اپل برای سال ۲۰۲۴ برنامه‌های ویژه‌ای برای آیپد پروهای خود مدنظر دارد و باید ببینیم که درنهایت چه تغییراتی در این مدل‌ها ایجاد می‌کند.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید