گوشی پوکو C55 به عنوان نسخه جهانی ردمی ۱۲C در راه است - تکفارس 
گوشی پوکو C55 به عنوان نسخه جهانی ردمی ۱۲C در راه است - تکفارس 
گوشی پوکو C55 به عنوان نسخه جهانی ردمی ۱۲C در راه است - تکفارس 

گوشی پوکو C55 به عنوان نسخه جهانی ردمی ۱۲C در راه است

افشین نوری
۲۰ دی ۱۴۰۱ - 14:53
ردمی 12C

گوشی پوکو C50 اخیرا با مشخصات نسبتا خوب معرفی شد و فروش آن از امروز آغاز خواهد شد. حالا شایعاتی درباره یک گوشی دیگر به نام پوکو C55 وجود دارد که به نظر می‌رسد نسخه ارتقایافته C50 خواهد بود. 

گزارش‌ها حاکی از آن است که پوکو C55 نسخه تغییرنام یافته ردمی ۱۲C خواهد بود و احتمالا مشخصاتی مشابه آن خواهد داشت. یک افشاگر مطرح به نام‌ Kacper Skrzypek این موضوع را تایید کرده است.  

به‌گفته Skrzypek، گوشی پوکو C55 به عنوان نسخه جهانی ردمی ۱۲C فاقد قابلیت اتصال NFC خواهد بود. با این حال، انتظار می‌رود که بقیه مشخصات این دو‌ گوشی یکسان باشد. البته شیائومی ممکن است تغییراتی در پنل پشتی C55 ایجاد کند. 

بنابراین اگر اطلاعات امروز صحت داشته باشند، پوکو C55 مجهز به یک نمایشگر ۶.۷۱ اینچی LCD با وضوح HD+ خواهد بود و از تراشه هلیو G85 و یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. سایر مسخصات این گوشی شامل باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۰ وات، رابط کاربری MIUI 13، یک سنسور اثر انگشت در پنل پشت، شیار کارت میکرو SD و جک صوتی ۳.۵ میلیمتری می‌شوند. 

همانطور که می‌دانید گوشی ردمی ۱۲C به‌تازگی در چین معرفی شد و در سه نسخه‌ی ۶۴/۴، ۱۲۸/۴ و ۱۲۸/۶ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۶۹۹ یوان (۱۰۱ دلار)، ۷۹۹ یوان (۱۱۵ دلار) و ۸۹۹ یوان (۱۳۰ دلار) تنها در کشور چین عرضه شد.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که شیایومی در نهایت این گوشی را با چه مشخصاتی و ‌چه زمانی معرفی می‌کند. نظر شما درباره مشخصات احتمالی پوکو C55 چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید