گوشی های ردمی K60 و K60 پرو رسماً معرفی شدند - تکفارس 
گوشی های ردمی K60 و K60 پرو رسماً معرفی شدند - تکفارس 

گوشی های ردمی K60 و K60 پرو رسماً معرفی شدند

افشین نوری
۶ دی ۱۴۰۱ - 19:22
گوشی های ردمی K60 و K60 پرو رسماً معرفی شدند - تکفارس 

سری ردمی K60 امروز در چین در سه مدل ردمی K60، ردمی K60 پرو و ردمی K60E معرفی شد. مشخصات دو مدل اول به صورت زیر است و مدل E را به‌طور جداکانه بررسی خواهیم‌ کرد. 

ردمی K60 پرو

این گوشی دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۲K و فرکانس ۱۲۰ هرتز است و از روشنایی ۱۴۰۰ نیت، ۶۸.۷ میلیون رنگ و طیف رنگی P3 پشتیبانی می‌کند. یک حسگر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر آن وجود دارد. تراشه این ‌گوشی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است و رم آن از نوع سریع LPDDR5 و حافظه داخلی آن از نوع پیشرفته UFS 4.0 است. ضمنا در داخل این گوشی یک سیستم خنک‌کننده VC با مساحت ۵۰۰۰ میلیمترمربع وجود دارد.

در پنل پشت این گوشی از یک سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX800 سونی با لرزشگیر OIS، یک دوربین فوق‌ عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است و برای دوربین سلفی از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است. 

باتری K60 پرو ظرفیتی برابر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد که با سرعت ۱۲۰ وات شارژ خواهد شد. سیستم‌عامل این ‌گوشی اندروید ۱۳ است که با پوسته MIUI 14 اجرا می‌شود. این ‌گوشی همچنین از فناوری ۵G، وای‌فای، بلوتوث ۵.۳‌ و NFC پشتیبانی می‌کند و یک درگاه USB-C و یک شیار سیم‌کارت دوگانه روی خود دارد.  

گوشی های ردمی K60 و K60 پرو رسماً معرفی شدند - تکفارس 

ردمی K60 

ردمی در این گوشی هم از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با با رزولوشن ۲K و فرکانس ۱۲۰ هرتز استفاده کرده است و روشنایی آن ۱۴۰۰ نیت بود و از ۶۸.۷ میلیون رنگ و طیف رنگی P3 پشتیبانی می‌کند. 

با این حال، تراشه این گوشی اسنپدراگون ۸  نسل ۱ پلاس با رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 است. همچنین از یک باتری بزرگتر  ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی در آن استفاده شده است که با سرعت ۶۷ وات شارژ خواهد شد. 

در پنل پشت این گوشی یک دوربین اصلی ۶۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق‌ عریض ۸ مگاپیکسلی  و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. سیستم‌عامل این گوشی اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI 14 است

رنگ‌بندی گوشی ردمی K60 شامل رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و فیروزه‌ای می‌شود و قیمت نسخه‌های ۸/۱۲۸، ۸/۲۵۶، ۱۲/۲۵۶ و ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی آن به‌ترتیب ۳۵۸، ۳۸۷، ۴۷۳ و ۵۱۴ دلار است. 

اما رنگ‌های مدل ردمی K60 پرو شامل مشکی، فیروزه‌ای و سفید می‌شود و قیمت نسخه‌های ۸/۱۲۸، ۸/۲۵۶، ۱۲/۲۵۶ و ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی آن به‌ترتیب ۴۷۳، ۵۱۶، ۵۵۹ و ۶۶۰ دلار است. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید