ویدیوی کالبدشکافی سری ردمی K60 [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیوی کالبدشکافی سری ردمی K60 [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیوی کالبدشکافی سری ردمی K60 [تماشا کنید]

افشین نوری
۱۷ دی ۱۴۰۱ - 14:20
ویدیوی کالبدشکافی سری ردمی K60 [تماشا کنید] - تکفارس 

شیائومی اخیرا گوشی‌های ردمی K60 و K60 پرو را معرفی کرد و حالا ویدیوی کالبدشکافی آن‌ها منتشر شده است که شباهت‌ها و تفاوت‌های آن‌ها را به ما نشان می‌دهد

این دو مدل به‌تازگی در اولین فروش خود در چین در عرض ۵ دقیقه ۳۰۰ هزار دستگاه فروختند و حالا ما می‌توانیم سخت‌افزارهای داخلی آن‌ها در را ویدیویی که امروز منتشر شده است ببینیم. 

این ویدیو نشان می‌دهد که دو مدل ردمی K60 و K60 پرو از ساختار مشابهی در داخل خود بهره می‌برند و از نظر قطعات بکار رفته در داخل آن‌ها تقریبا شبیه یه هم هستند. البته مدل پرو سنسور دوربین بزرگتری نسبت به مدل استاندارد دارد و به همین خاطر سعی شده است تا در اطراف دوربین اصلی ردمی K60 از یک براکت پلاستیکی استفاده شود. 

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، این دو گوشی از تراشه‌های متفاوتی بهره می‌برند و مدل پرو مجهز به اینپدراکون ۸ نسل ۲ و و مدل استاندارد مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس است. از طرفی، مدل پرو از حافظه UFS 4.0 و رم LPDDR5X استفاده می‌کند در حالیکه مدل استاندارد از حافظه UFS 3.1 و رم LPDDR5 بهره می‌برد. همچنین، هر دو گوشی از یک محفظه بخار بزرگ برای خنک‌سازی استفاده می‌کنند که اختلاف سایز آن‌ها ناچیز است. 

از آنجاییکه ردمی K60 پرو از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند مجهز به یک تراشه اضافی به نام Surge P1 برای این منظور است. نکته دیگر اینکه مدل استاندارد دارای باتری بزرگتری نسبت به مدل پرو است.  

شیائومی هر دو مدل ردمی K60 و K60 پرو را ماه پیش عرضه کرد و به نظر می‌رسد هر دوی آن‌ها با اقبال خوب مشتریان مواجه شده‌اند. 

منلع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید