گوشی ردمی K60 پرو در بنچمارک گیک بنچ‌ رکوردشکنی کرد - تکفارس 
گوشی ردمی K60 پرو در بنچمارک گیک بنچ‌ رکوردشکنی کرد - تکفارس 

گوشی ردمی K60 پرو در بنچمارک گیک بنچ‌ رکوردشکنی کرد

افشین نوری
۲ دی ۱۴۰۱ - 12:54
گوشی ردمی K60 پرو در بنچمارک گیک بنچ‌ رکوردشکنی کرد - تکفارس 

ردمی امروز رسما اعلام کرد که سری ردمی K60 در روز ۷ بهمن (۲۷ دسامبر) معرفی خواهد شد و در کنار آن اولین تیزر رسمی این گوشی را نیز منتشر کرد، حالا نتایج گیک بنچ مدل پرو آن فاش شده است که در ادامه ملاحظه می‌کنید. 

این گوشی، امروز علاوه بر گیک بنچ ‌در بنچمارک آنتوتو نیز ظاهر شده است که امتیاز کلی ۱.۳۵ میلیون را برای آن نشان می‌دهد. ردمی K60 پرو در بنچمارک گیک بنچ‌ با شماره مدل ۲۲۱۲۷RK46C حضور پیدا کرده است و همانطور که می‌بینید این گوشی مجهز به یک تراشه کوالکام با نام رمزی Kalama است که دارای یک هسته قدرتمند با سرعت کلاک ۳.۱۹ گیگاهرتز می‌باشد. این تراشه همچنین چهار هسته عملکردی با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و سه هسته کم‌مصرف با فرکانس ۲.۰۲ هرتز دارد. گفته می‌شود این تراشه همان اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است. ‌

گوشی ردمی K60 پرو در بنچمارک گیک بنچ‌ رکوردشکنی کرد - تکفارس 

ردمی K60 پرو طبق اطلاعات گیک بنچ ‌مجهز به ۱۶ گیگابایت رم خواهد بود و احتمالا گزینه‌های رم دیگری نیز برای آن وجود خواهد داشت. این گوشی در بخش نرم‌افزار رابط کاربری MIUI 14 را بر پایه اندروید ۱۳ اجرا خواهد کرد. 

اما امتیاز این گوشی در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک بنچ به‌ترتیب ۱۴۶۲ و ۵۰۳۸ شده است که آن در کنار سایر گوشی‌های پرچم‌دار بازار قرار می‌دهد. به این ترتیب، ما با یک گوشی بسیار قدرتمند روبه‌رو خواهیم بود. 

مشخصات احتمالی ردمی K60 پرو

طبق شایعات، این گوشی از یک نمایشگر OLED با رزولوشن ۲K و نرخ ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و از رم نوع LPDDR5x و حافظه نوع UFS 4.0 استفاده خواهد کرد. همچنین باتری این گوشی ظرفیتی لرابر ۵۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد داشت که با سرعت ۶۷ وات شارژ خواهد شد. 

این گوشی احتمالا سه دوربین در پنل پشت خود خواهد داشت که دوربین اصلی آن از نوع سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی خواهد بود. یک حسگر اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر آن وجود خواهد داشت. 

انتظار می‌رود شیائومی در دو مدل دیگر ردمی K60 و K60e از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس و دایمنسیتی ۸۲۰۰ استفاده کند. این سری جدید احتمالا با نام‌ پوکو F5 5G در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید