عملکرد عالی ردمی K60 پرو در بنچمارک انتوتو - تکفارس 
عملکرد عالی ردمی K60 پرو در بنچمارک انتوتو - تکفارس 

عملکرد عالی ردمی K60 پرو در بنچمارک انتوتو

مهدی حلوائی
۲ دی ۱۴۰۱ - 11:40
ردمی K60 پرو

ردمی امروز رسما تایید کرد که گوشی‌های سری K60 خود را در تاریخ ۲۷ دسامبر (۶ دی) معرفی می‌کند و ردمی K60 پرو نیز از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد. هر چند که امسال خبری از نسخه‌ی گیمینگ گوشی‌های جدید این شرکت نخواهد بود اما با این وجود، به‌نظر می‌رسد که ردمی نیازی به ساخت چنین دستگاهی نداشته چرا که ردمی K60 پرو امروز عملکردی عالی را در بنچمارک انتوتو (AnTuTu) به ثبت رسانده است.

مطالب مرتبط:

ردمی K60 پرو امروز در آزمایش‌های بنچمارک انتوتو موفق به کسب نمره‌ی ۱،۳۵۰،۵۲۶ شد تا عملاً نیازی به عرضه‌ی نسخه‌ی گیمینگ سری K60 نباشد. به گفته‌ی ردمی، این گوشی عملکردی فوق‌العاده داشته و رقیب پرچمداران ۲۰۲۳ خواهد بود. پرچمدار جدید ردمی همچنین از موتور اختصاصی جدیدی بهره می‌برد و کیفیت تصویر بسیار بهتری را نسبت به سایر گوشی‌های گیمینگ ارائه می‌دهد.

ردمی K60 پرو

بر اساس گزارش‌های قبلی، ردمی K60 پرو از نمایشگر اولد ۲K با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، رم LPDDR5X، حافظه‌ی داخلی UFS 4.0 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ باسیم ۶۷ واتی و بی‌سیم ۳۰ واتی بهره برده و به همراه رابط کاربری MIUI 14 (مبتنی بر اندروید ۱۳) به بازار عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر آن اشاره کرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید