فروش ۳۰۰ هزار واحدی ردمی K60 تنها در ۵ دقیقه در چین - تکفارس 
فروش ۳۰۰ هزار واحدی ردمی K60 تنها در ۵ دقیقه در چین - تکفارس 

فروش ۳۰۰ هزار واحدی ردمی K60 تنها در ۵ دقیقه در چین

مهدی حلوائی
۱۲ دی ۱۴۰۱ - 19:20
ردمی K60

شیائومی ماه پیش گوشی‌های سری ردمی K60 را در سه نسخه‌ی پایه، پرو و E معرفی و روز گذشته دو نسخه‌ی اول را به بازار چین عرضه کرد. این شرکت حالا امروز اعلام کرده که گوشی‌های یادشده در کمتر از ۵ دقیقه به فروش فوق‌العاده‌ی ۳۰۰ هزار واحدی دست پیدا کرده‌اند.

هرچند که گوشی‌های ردمی K60 و ردمی K60 پرو در هر ثانیه، فروش ۶۰ هزار واحدی را تجربه کرده‌اند اما آمار فروش اولیه‌ی این گوشی‌ها در مقایسه با سری ردمی K50 حدود ۱۰ ضعیف‌تر بوده است. پرچمداران قبلی ردمی موفق به ثبت فروش ۳۳۰ هزار واحدی در ۵ دقیقه شده‌ بودند. در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که آیا فروش کلی ردمی K60 از ردمی K50 عبور خواهد کرد یا خیر.

ردمی K60

گوشی‌های سری ردمی K60 از نمایشگر اولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح ۲K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره برده و حداکثر میزان رم و حافظه‌ی داخلی آن‌ها ۵۱۲/۱۶ گیگابایت است. نسخه‌ی پایه، پرو و E این گوشی‌ها به ترتیب به دوربین اصلی ۶۰، ۵۰ و ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند و ترکیب سایر دوربین‌های آن‌ها شامل دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

ردمی K60 و ردمی K60 پرو به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره برده‌اند و ردمی K60E نیز از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۲۰۰ استفاده کرده است. همچنین نسخه‌ی پرو به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ ۱۲۰ واتی و نسخه‌های پایه و E به باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ ۶۷ واتی مجهز شده‌اند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.