گوشی پوکو F5 پرو با مشخصات جذاب در راهست - تکفارس 
گوشی پوکو F5 پرو با مشخصات جذاب در راهست - تکفارس 
گوشی پوکو F5 پرو با مشخصات جذاب در راهست - تکفارس 

گوشی پوکو F5 پرو با مشخصات جذاب در راهست

افشین نوری
۸ دی ۱۴۰۱ - 09:46
ردمی K60

پوکو قصد دارد به‌زودی چندین گوشی جدید از جمله پوکو C50، پوکو X5 و X5 پرو را معرفی کند و احتمالا یک گوشی دیگر به نام پوکو F5 پرو نیز در راه است که به نظر می‌رسد یک گوشی پرچمدار خواهد بود.

طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است، پوکو F5 پرو نسخه تغییرنام یافته ردمی K60 خواهد بود و احتمالا در ماه ژانویه یا فوریه روانه بازار خواهد شد. یک افشاگر مطرح به نام Kacper Skrzypek با انتشار این اطلاعات گفته است که در مورد مدل پوکو F5 هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

همانطور که می‌دانید پوکو امسال گوشی‌های پوکو F4 و F4 GT را معرفی کرد بطوریکه مدل اول نسخه تغییرنام یافته ردمی K40s و مدل دوم نسخه تغییرنام یافته ردمی K50 گیمینگ بود. البته شاید پوکو در سال ۲۰۲۳ یک گوشی پوکو F5 GT نیز معرفی کند اما این موضوع هنوز تایید نشده است. البته با توجه به اینکه پوکو گوشی پوکو K60 گیمینگ را معرفی نخواهد کرد بنابراین پوکو F5 GT نیز  به احتمال زیاد وجود نخواهد داشت.

ضمنا به نظر نمی‌رسد که گوشی پوکو F5 در صورت معرفی، نسخه تغییرنام یافته ردمی K60e باشد، چرا که K60e منحصر به بازار چین است. از طرفی، پوکو امسال گوشی F4 پرو را معرفی نکرد و شاید اصلا مدل F5 پرو را نیز نکند. با این حال، اگر این مدل به عنوان نسخه تغییرنام یافته ردمی K60 معرفی بشود احتمالا مشخصات زیر را خواهد داشت. 

مشخصات احتمالی پوکو F5 پرو 

این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و از تراشه اسنپدراگون ‌۸ نسل ۱ پلاس و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و  ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 بهره خواهد برد. دوربین‌های پنل پست این گوشی احتمالا شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود و در پنل جلویی آن یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. از طرفی، انتظار می‌رود باتری آن ظرفیت ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی داشته باشد و با سرعت ۶۷ وات شارژ شود. 

در هر حال باید متتظر بمانیم و ببینیم‌ این گوشی درنهایت با چه مشخصاتی و قیمتی معرفی خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید